لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک شرکت چینی ممکن است اپل را مجبور به توقف تولید آیفون ۱۳ کند

یک شرکت چینی ممکن است اپل را مجبور به توقف تولید آیفون ۱۳ کند

با نزدیک شدن به کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ اپل، یک شرکت چینی اقدام به ثبت شکایت علیه شرکت اپل کرده است و اقدام کرده که در روند توسعه هوش مصنوعی آیفون از ایده‌های انحصاری استفاده شده است. این موضوع ممکن است تولید آیفون ۱۳ را به تعویق بیاندازد.

بر اساس گزارش خبرگزاری چینی South China Post شرکت Xiao-i-Robot ادعا کرده که اپل پتنت‌های این شرکت را به صورت غیرقانونی مورد استفاده قرار داده است. در این پرونده قانونی دادگاه شانگهای دستور داده تا اپل پیش از به پایان نرسیدن این پرونده قانونی فرایند تولید و فروش محصولات خود در کشور چین را به حالت تعلیق در‌آورد. این موضوع به معنای آن است که شرکت اپل محدودیت‌های ویژه‌ای در زمینه تولید انبوه آیفون‌ها و حتی فروش این محصولات در کشور چین پیدا کرده است و این موضوع ممکن است روی روند عرضه جهانی این محصولات نیز تاثیر بگذارد.

Xiao-i-Robot که با عنوان «مرکز فناوری شبکه هوشمند ژیژن-شانگهای» نیز شناخته می‌شود یک شرکت چینی است که در حال حاضر دست بالا‌تر را در دادگاه به دست آورده است و توانسته برخی از تولیدکنندگان قطعات برای تلفن‌های هوشمند آیفون و شریک‌های تجاری اپل را در این زمینه محدود کند. این شرکت تا پیش از این بابت هوش مصنوعی به کار رفته در دستیار هوشمند سیری نیز شکایت کرده بود و اعلام کرده بود که ایده ساخت آن از پتنت‌های این شرکت بوده است.

این شرکت چینی در تلاش است تا پیش از آغاز فصل جدید برای عرضه آیفون‌ها و رونمایی از آیفون ۱۳ اپل را تحت فشار قرار دهد تا از آن طریق بتواند امتیازهای ویژه‌ای را دریافت کند و بتواند از این شرکت را مجبور به عقب‌نشینی در برخی از موارد کند.

گفتنی است که شرکت اپل احتمالا تا زمان رونمایی از آیفون‌های جدید با این کمپانی چینی به توافق خواهد رسید و پس از آن اقدام به برطرف‌سازی برخی از موانع تولید انبوه محصولات خود خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373