لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 پنجمین بتای آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

 پنجمین بتای آی او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل به‌تازگی پنجمین بتای آزمایشی آی او اس و آیپد او اس 15.4 برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که یک هفته بعد از انتشار چهارمین بتا بوده است.

لازم به ذکر است که بتای عمومی آی او اس و ایپد او اس 15.4 همزمان با بتای توسعه‌دهندگان منتشر شده است. توسعه‌دهندگان می‌توانند پنجمین بتای آی او اس 15.4 را از مرکز توسعه‌دهنده اپل و بعد از نصب پروفایل مناسب در آیفون یا آیپد خود، دانلود کنند.

در این آپدیت برخی تغییرات چشمگیر از زمان معرفی ای او اس 15 ارائه شده است، در مدل‌های آیفون 12 و 13، گزینه‌ای برای استفاده در فیس آیدی وجود دارد که هنگام پوشیدن ماسک و بدون نیاز به اپل واچ، احراز هویت را انجام می‌دهد. این گزینه شبیه فیس آیدی کار می‌کند، اما نواحی اطراف چشم کاربر را هنگام پوشیدن ماسک اسکن می‌کند.

در آیپد او اس 15.4 قابلیت یونیورسال کنترل ارائه شده است که هنگام اتصال به مک با مک او اس مانتری 12.3، این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که چندین کامپیوتر مک و آیپد از رطیق یک موس و کیبورد کنترل شوند. این قابلیت بعد از نصب آپدیت به طور یکپارچه و ساده کار می‌کند.

در این آپدیت، ۳۷ کارکاکتر ایموجی جدیدی اضافه شده که شامل مواردی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است.

دومین بتا از قابلیت Tap to Pay on ‌iPhone‌ پشتیبانی می‌کند که به آیفون‌های سازگار با NFC اجازه دسترسی به پرداخت از طریق Apple pay، کارت‌های اعتباری بدون تماس و کارت‌های نقدی و کیف‌های دیجیتالی بدون نیاز به سخت افزار اضافه را می‌دهد. پشتیبانی از این ویژگی به ارائه دهنده شخص ثالث نیاز داشته که فعلا در دسترس نیست.

برخی دیگر از قابلیت‌های موجود شامل پشتیبانی کامل از پروموشن ۱۲۰ هرتز برای انیمیشن‌های اپلیکیشن موجود در آیفون ۱۳ پرو، گواهی واکسیناسیون دراپلیکیشن والت، توانایی خاموش کردن اعلان‌ها برای اتوماسیون Shortcut، کنترل‌های شفافیت کیبورد در مرکز کنترل روی آیپد، یک ویجت اپل کارت، یادداشت‌های iCloud Keychain و غیره است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420