Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
سه مدل آیپد نسل جدید در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهند شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه مدل آیپد نسل جدید در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهند شد

سه مدل آیپد نسل جدید در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهند شد

بنابر گزارش‌ منتشر شده از مارک گورمن سه مدل آیپد نسل جدید شامل آیپد پرو با شارژ بی‌سیم، آیپد ایر ۵ و آیپد ۱۰ در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

بنابر گزارش منتشر شده از مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی مدل‌های آیپد جدید برای سال ۲۰۲۲ است که شامل آیپد پایه، آیپد ایر و آیپد پرو است.

در جدیدترین خبرنامه Power On، مارک گورمن تکرار کرده که اپل قصد دارد یک آیپد پرو با طراحی جدید و شارژ وایرلس برای سال ۲۰۲۲ عرضه کند و اظهار کرده که این شرکت نسخه‌های جدیدی از آیپد پایه و آیپد ایر را عرضه خواهد کرد.

آیپد مدل پایه، امسال یک به‌روزرسانی متوسط دریافت کرده که شامل اضافه شدن تراشه A13، قابلیت True Tone و لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید دوربین جلویی با قابلیت Center Stage برای تماس‌های ویدیویی است.

اپل از سال ۲۰۱۷ تا کنون، نسخه‌های جدیدی از آیپد پایه را عرضه کرده که اغلب با مشخصات جزئی و ارتقا تراشه برای حفظ قیمت پایین دستگاه همراه بوده است، بنابراین نسخه جدید سال ۲۰۲۲ همانند سال‌های قبل خواهد بود. همچنین تا کنون هیچ نشانه‌ای از ویژگی‌های آیپد نسل دهم مشاهده نشده است.

شایعات اولیه نشان داده‌اند که امسال، بدنه آیپد پایه مجهز به طراحی نازک‌تر و مشابه آیپد ایر ۳ و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد بود، اما این امر با عرضه دستگاه در پاییز، محقق نشد. ضمن اینکه ممکن است این طراحی برای نسخه آیپد نسل دهم ارائه شود.

در حالی که شایعات فراوانی درباره عرضه یک آیپد ایر همراه با نمایشگر OLED برای سال ۲۰۲۲ وجود داشت، اما اجرا نشد و به نظر می‌رسد که آیپد ایر بعدی با فناوری LCD عرضه خواهد شد.

ناگفته نماند که شایعات کمی درباره نسل پنجم آیپد ایر وجود داشته است، اما به برخی مشخصات آیپد مینی از جمله تراشه بایونیک A15، اتصال 5G و قابلیت Center Stage اشاره شده است. همه این جنبه‌ها بعد از معرفی آیپد ایر نسل چهارم در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شدند، اما بیش از یک سال است که برای آیپد ایر هیچ به‌روزرسانی ارائه نشده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420