لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد نسل ۹ و ایپد مینی ۶ معرفی شدند

شرکت اپل در جریان رویداد Califonia Streaming از آیپد نسل ۹ و آیپد مینی ۶ به عنوان نسخه‌های جدید و بهبود یافته تبلت‌های آیپد رونمایی کرد.

آیپد نسل ۹ مجهز به پردازنده A13 Bionic شده است که از لحاظ کارکرد بهبودهایی نسبت به محصولات سال‌های گذشته داشته است. این محصول نسبت به آیپد نسل گذشته خود هیچ تغییری از لحاظ ظاهر نداشته است و امسال شرکت اپل به طور کامل روی مشخصه‌های سخت افزاری و قدرت این محصول برای بهبود قابلیت‌ها و اجرای بهتر نرم افزارها تمرکز کرده است.

مشخصات آیپد نسل ۹

اپل در تولید این محصول از قابلیت Center Stage نیز رونمایی کرده است که به طور کامل با ایپد او اس ۱۵ سازگاری دارد. این قابلیت باعث می‌شود تا در تولید محتوای ویدیویی یا برقرار تماس‌های ویدیویی کاربران بتوانند به صورت بهتر و بهینه‌یافته‌تر امکان نمایش تصاویر خود را داشته باشند و بدون تغییر جایگاه دستگاه‌، تمرکز تصویر را روی یک نقطه خاص داشته باشند. اپل اعلام کرده که برای ارائه این قابلیت از سیستم یادگیری ماشینی استفاده کرده است تا امکانات هوشمندتری را به کاربران خود ارائه دهد.

مشخصات آیپد مینی ۶

آیپد مینی ۶ نیز که در جریان این رویداد در سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی شد یک تبلت کاملا بازطراحی شده است که امکانات ویژه‌ای در آن قرار گرفته است. این محصول از همان زبان طراحی آیپدهای پیشین استفاده کرده است و امکاناتی مشابه با آن‌ها را در خود جای داده است. این تغییر طراحی باعث شده تا آیپد مینی مجهز به نمایشگر ۸.۹ اینچی شود و نسل به سال‌های گذشته نمایشگر بزرگتری را بدون تغییر در ابعاد دستگاه به کاربران ارائه دهد.

آیپد مینی ۶ مجهز به دکمه پاور مبتنی بر تاچ آیدی شده است و کاربران امکان احراز هویت از طریق اثر انگشت روی دکمه پاور را در آن دارند.

این محصول در حقیقت یک آیپد کوچک همراه با قابلیت‌هایی بهبود یافته است که صرفا برای بهبود قابلیت حمل ابعاد آن کاهش داشته است.  گفتنی است که آیپد مینی نسل ۶ از اپل پنسل نسل ۲ پشتیبانی خواهد کرد.

این محصولات هر دو قرار است در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی شوند و شرکت اپل آن‌ها را به زودی آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420