لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلک فرایدی ۲۰۲۱: قیمت اشتراک سه ماهه Game Pass ۲۵ دلار شد

بلک فرایدی ۲۰۲۱: قیمت اشتراک سه ماهه Game Pass ۲۵ دلار شد

شرکت مایکروسافت اولین تخفیف ویژه خود در بلک فرایدی ۲۰۲۱ را آماده عرضه کرده و حالا در حال عرضه اشتراک سه ماهه Game Pass با قیمت ۲۵ دلار است.

کاربرانی که تمایل به خرید این اشتراک در بلک فرایدی ۲۰۲۱ دارند می‌توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس اقدام به فعال سازی سرویس یاد شده با قیمت ۲۵ دلار در ایکس باکس لایو کنند. گفتنی است که کاربران همچنین می‌توانند از طریق کارت‌های پرداختی بین‌المللی اقدام به انجام این کار کنند و به بازی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند.

سرویس Game Pass امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را از طریق قابلیت پردازش ابری مایکروسافت ارائه می‌دهد. در نتیجه گیم پس صرفا برای کاربرانی که از کنسول ایکس باکس استفاده می‌کنند نیست و کاربران کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های هوشمند نیز می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند و از آن طریق بازی‌های مختلف را با فناوری پردازش ابری اجرا کنند.

سرویس گیم پس سه ماهه در حالت عادی با قیمت ۴۵ دلار آماده عرضه شده است، اما شرکت مایکروسافت برای مدت زمانی کوتاه و مشخصا در جریان بلک فرایدی ۲۰۲۰ میلادی قیمت این محصول را کاهش داده است تا کاربران امکان دسترسی به آن را با قیمت پایین‌تری داشته باشند و بتوانند تجربه اجرای بازی‌های پردازش ابری را نیز داشته باشند.

بلک فرایدی ۲۰۲۱ از جمعه این هفته آغاز شده و تا دوشنبه سابری یعنی سه روز بعد و در برخی اوقات تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

در این مدت بسیاری از سرویس‌ها از جمله مایکروسافت ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک اقدام به انتشار بازی‌های مختلف با تخفیف‌های ویژه ارائه خواهد شد. با توجه به این موضوع کاربران می‌توانند با مشاهده تخفیف‌ها و در نظر گرفتن آن‌ها اقدام به خرید بازی‌های مورد علاقه خود با قیمت پایین تر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420