Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
امکان اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس فراهم شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس فراهم شد

امکان اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس فراهم شد

کاربران ایکس باکس از این پس می‌توانند بازی های استیم را از طریق GeForce Now  روی کنسول بازی خود اجرا کنند.

شرکت انویدیا به عنوان توسعه‌دهنده و پشتیبانی کننده از GeForce Now به تازگی امکان اجرای بازی‌ها از طریق مایکروسافت اج را فراهم کرده است و از این پس کاربران این سرویس می‌توانند با استفاده از مرورگر مایکروسافت اج که روی ایکس باکس ارائه شده تمام بازی‌های ارائه شده در این سرویس پردازش ابری را اجرا کنند.

کاربران ایکس باکس کافی است سرویس GeForce Now را خریداری کنند تا امکان اجرای بازی‌های ارائه شده در این سرویس ابری را روی کنسول‌های ایکس باکس داشته باشند.

از طرف دیگر انودیا تا پیش از این امکان اجرای بازی‌های ارائه شده در استیم را برای کاربران سرویس خود فراهم کرده بود. با این احتساب حتی کاربران ایکس باکس به بازی کانتر استرایک هم دسترسی خواهند داشت و از این پس می‌توانند این بازی‌ها را با کیفیت ماکزیمم تا 1080p اجرا کنند.

گفتنی است که اجرای بازی‌ها از طریق ایکس باکس به این صورت علاوه بر نیازمند بودن به خرید اکانت ویژه نیاز به اینترنت پرسرعت بدون محدودیت نیز دارد تا کاربران بتوانند به بیش از هزار بازی ارائه شده در کامپیوترهای شخصی از طریق سرویس‌ یاد شده دسترسی داشته باشند.

Nvidia GeForce Now این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که از طریق مرورگر اینترنت به تمامی بازی‌های پرطرفدار در هر دستگاهی که امکان اجرای مرورگرهای اینترنتی معمول را دارد دسترسی داشته باشند.  در این میان پشتیبانی از مرورگر مایکروسافت اج باعث می‌شود تا تمامی کاربران کامپیوترهای ویندوزی در کنار کاربران ایکس باکس امکان دسترسی به بازی‌های جدید داشته باشند.

در حال حاضر امکان استریم از طریق مایکروسافت اج یکی از مزیت‌های اصلی ایکس باکس نسبت به کنسول‌های بازی دیگر به حساب می‌آید که البته به نظر می‌رسد توسعه دهندگان به زودی بازی‌های بیشتری را برای این کنسول آماده عرضه خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420