لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصاویر از دستمال جدید اپل منتشر شد

اولین تصاویر از دستمال جدید اپل منتشر شد

اپل هفته گذشته پارچه پولیش جدید خود را به همراه مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و ایرپاد ۳ معرفی کرد. در حالی که تحویل دستمال اپل تا سال ۲۰۲۲ طول خواهد کشید، ولی برخی کاربران خوش شانس این محصول را خیلی زود دریافت کرده‌اند و اکنون اولین تصاویر آن منتشر شده است.

تصاویری که توسط یک کاربر توییتر نشان داده شده شامل یک پارچه پولیش در یک جعبه بسیار بزرگ است که داخل جعبه، یک تکه پارچه تا شده به همراه یک تکه کاغذ محتوی اطلاعات مشاهده می‌شود.

در این تکه کاغذ این عبارت نوشته شده است:

برای استفاده روی تمام سطوح و نمایشگرهای اپل ایمن است. برای تمیز کردن مکرر لکه‌هایی است که روی شیشه‌های با بافت نانو به سختی جدا می‌شوند،  از محلول الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد در آن استفاده شده است.

اپل دقیقا مشخص نکرده چه پارچه‌ای که در این محصول به کار رفته از چه جنسی است؛ ولی گفته که دارای مواد نرم و غیر قابل سایش است. اپل اشاره کرده که این محصول برای پاک و تمیز کردن نمایشگر دستگاه‌هایی مثل آیفون، آیپد و حتی  Pro Display XDR گران قیمت استفاده می‌شود.

قیمت پارچه پولیش جدید اپل ۱۹ دلار است و بنابر گزارش‌های اخیرا منتشر شده، موجودی آن تقریبا تمام شده است. این یعنی اگر کاربران اکنون این محصول را سفارش دهند، سال آینده به دستشان خواهد رسید.

عرضه یک دستمال ساده با قیمت نسبتا زیاد موجب شده که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان دهند. از نظر این کاربران، تولید چنین کالایی که با قیمت تقریبا بالاتر از کالاهای مشابه آماده فروش شده، می‌تواند گران بودن بی دلیل محصولات اپل را تایید کند.

اپل همراه با عرضه مک بوک‌های جدید مجهز به نمایشگر Pro XDR، دستمال پولیش را تولید کرده است. طبق اسناد پشتیبانی اپل، این نمایشگر نباید با هر دستمالی تمیز شود و در صورت استفاده از دستمال‌های ناسازگار، این نمایشگر با مشکل مواجه شده و خراب می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420