لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه بازی واقعیت مجازی به پلی استیشن پلاس می‌آید

سه بازی واقعیت مجازی به پلی استیشن پلاس می‌آید

سونی به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا تعداد بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای نوامبر ۲۰۲۱ را دوبرابر کند.

وبلاگ رسمی پلی استیشن به تازگی اعلام کرده که در ماه اکتبر ۲۰۲۱ تصمیم دارد تا سه بازی واقعیت مجازی را به مناسب پنجمین سالگرد PlayStation VR آماده عرضه به صورت رایگان در پلی استیشن پلاس کرده است.

کاربرانی که برای ماه نوامبر ۲۰۲۱ اقدام به خرید پلی استیشن پلاس کرده باشند، علاوه بر بازی‌های معمول هر ماه، می‌توانند به این سه بازی نیز در پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ دسترسی داشته باشند. البته اجرای این بازی‌های جدید نیاز به هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن دارد.

پلی استیشن به صورت معمول سه بازی را برای کاربران سرویس پلاس در هر ماه به صورت رایگان آماده عرضه می‌کرد. اما رویداد اخیر همزمان شدن ماه اکتبر ۲۰۲۱ با سالگرد عرضه پلی استیشن VR باعث شده تا شرکت سونی سه بازی دیگر را نیز آماده عرضه به علاقه‌مندان و گیمرها کند.

این بازی‌های جدید که قرار است در جریان ماه آینده میلادی برای گیمرهای پلی استیشن پلاس رایگان شود، شامل Rec Room، Beat Saber، PlayStation VR Worlds، The Elder Scrolls V: ، Resident Evil 7 و Skyrim VR می‌شوند.

کاربرانی که اقدام به خرید سرویس پلی استیشن پلاس کرده باشند در صورت داشتن کنسول پلی استیشن ۴ یا پلی استیسشن ۵ می‌توانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این کاربرانی که هدست پلی استیشن VR را تهیه کرده باشند، خواهند توانست به بازی‌های جدید واقعیت مجازی نیز دسترسی داشته باشند.

گفتنی است برای تهیه سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را تهیه کرده و در حساب پلی استیشن نتورک خود وارد کنید و از بازی‌های رایگان این ماه لذت ببرید.

گفتنی است که این بازی‌های جدید تا زمان فعال بودن اکانت پلی استیشن پلاس و عرضه رایگان این بازی‌های جدید قابل دریافت خواهند بود و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373