لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه ریمیک بازی ویدیویی Dead Space اوایل ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

نسخه ریمیک بازی ویدیویی Dead Space اوایل ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که اوایل سال ۲۰۲۳ نسخه ریمیک نسل جدید بازی ترس و بقا از مجموعه Dead Space را منتشر خواهد کرد.

اعلامیه نسخه ریمیک بازی ویدیویی Dead Space به عنوان بخشی از یک ویدیوی پخش زنده توسعه‌دهنده منتشر شد که عمدتا متمرکز بر صدای بازی بود.

الکترونیک آرتز ابتدا نسخه ریمیک را در ماه جولای معرفی کرد، ولی در آن زمان نگفت که تاریخ دقیق عرضه آن چه وقت است. با این وجود نشان داد که بازی از پایه بازسازی می‌شود. این بازی توسط استودیوی Motive توسعه یافته که برای ساخت و توسعه Star Wars: Squadrons شناخته شده است.

موتیو جزئیاتی از پخش زنده سال گذشته را منتشر کرد که به بازگشت گانر رایت، صدا پیشه نقش آیزاک کلارک اشاره کرده بود، گرچه شخصیت کلارک در بازی اصلی کاملا بی صدا است، همچنین نشان داد که هیچ‌گونه ریزتراکنشی در نسخه ریمیک وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد زمان زیادی تا اجرای نسخه ریمیک بازی Dead Space وجود دارد و می توان در اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر انتشار آن بود. این بازی در پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی قابل اجرا است.

گفتنی است که این بازی ویدیویی در ژانر علمی تخیلی در سبک ترس و بقا و توسط استودیوی Motive ساخته شده و الکترونیک آرتز آن را منتشر کرده است.

انتشار خبر بازسازی و ریمیک بازی Dead Space موجب خوشحالی و هیجان بازیکنان علاقمند شد، زیرا آن‌ها منتظر تغییرات چشمگیری در این بازی هستند. الکترونیک آرتز نیز گفت که در نسخه ریمیک جدید، بهبودهای قابل توجهی در داستان اصلی بازی، شخصیت‌ها و مکانیزم‌های گیم‌پلی ایجاد کرده است.

سازندگان نسخه اصلی این بازی می‌گویند که این فرانچایز در ژانر ترس و بقا تاثیرگذار بوده و پتانسیل بالای کنسول های جدید موجب ارائه تغییرات در این بازی و ساختن نسخه ریمیک شده است. آن‌ها همچنین اشاره کرده‌اند که ایده‌ها و پیشنهادهای بازیکنان طرفدار این بازی، تاثیر عمده‌ای بر ساخت ریمیک خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420