لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عذرخواهی راک استار بابت باگ‌های GTA Remastered

عذرخواهی راک استار بابت باگ‌های GTA Remastered

شرکت راک استار به صورت رسمی بابت وجود باگ‌های متعدد در تریلوژی جی تی ای ریمستر عذرخواهی کرده به کاربران قول داده که به زودی این مشکلات را از طریق یک آپدیت حل خواهد کرد.

راک استار در یک پست جدید که در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که از باگ‌های به وجود آمده در جی تی ای ریمستر آگاه است و بابت آن‌ها عذرخواهی کرده است. این شرکت تاکید کرده که به زودی نسخه آپدیت شده برای بازی‌های این تریلوژی را منتشر خواهد کرد و عیب‌های ایجاد شده را رفع خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده که اولین به روز رسانی برای برطرف کردن مشکل‌های بازی‌ چند روز آینده آماده عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند به زودی آن را نصب کنند.

تا پیش از این مجموعه‌ای از ویدیو‌های مربوط به باگ‌ها و گلیچ‌های جی تی ای ریمستر در یوتیوب منتشر شده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بسیاری از کاربران نارضایتی خود از این بازی را ابراز کنند. بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که حتی نسخه‌های قدیمی و پیشین بازی‌های جی تی ای از نسخه ریمستر جدید با کیفیت‌تر و کاربردی‌تر هستند.

این میان راک استار در مدت زمانی کوتاه پس از عرضه، نسخه پی‌سی این بازی را از چرخه عرضه خارج کرده بود و همین موضوع نیز باعث افزازیش سطح نارضایتی شده بود. با توجه به این موضوع راکستار اعلام کرده که به زودی باندل مربوط به این نسخه از بازی را برای بار دیگر منتشر می‌کند که باگ‌های نسخه‌های پیشین را برطرف کرده است.

رک استار اعلام کرده که باگ‌های مربوط به تمامی سه بازی این مجموعه را برطرف می‌کند و تلاش می‌کند تا رضایت کاربران را برای بار دیگر جلب کند. البته کاربران هنوز به خاطر عدم ارائه نسخه جدید جی تی ای تا حدودی از راک استار ناراضی هستند که این موضوع ممکن است همچنان نیز ادامه داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420