لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین اسپین آف ایندی League of Legends منتشر شد

اولین اسپین آف ایندی League of Legends منتشر شد

اولین اسپین آف ایندی League of Legends همراه با پلتفرم موزیکال به سبک  RPG منتشر شده است.

اواخر سال ۲۰۱۹، رایت گیمز که توسعه دهنده بازی و ناشر بازی‌های ویدیویی و برگزار کننده مسابقات الکترونیکی است، یک اعلامیه را برای استودیوهای ایندی منتشر کرد و اعلام کرد که با ارائه اسپین آف مستقل لیگ آف لجندز موافق است و به توسعه‌دهندگان ایندی در این زمینه فرصتی ویژه را ارائه خواهد کرد.

اسپین آف بازی League of Legends شامل یک بازی جدید به نام Hextech Mayhem و یک بازی پلتفرمی دیگر به نام  Bit.Trip است که توسط توسعه‌دهنده Choice Provisions عرضه شده است. این بازی ها در کنسول نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی منتشر شده و قرار است نسخه دیگری در آینده برای نتفلیکس گیمز نیز عرضه شود.

لازم به ذکر است که تا پیش از این نیز بازی Ruined King، یک بازی نقش آفرینی نوبتی از Airship Syndicate است که قبلا در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود.

البته این بازی اولین بار در کامپیوترهای شخصی، سوئیچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان راه‌اندازی شده و قرار است نسخه‌های جدیدتر برای پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

همچنین رایت گیمز، عنوان جدید Song of Nunu را از Rime توسعه‌دهنده Tequila Works معرفی کرد. این بازی در سبک ماجراجویی تک نفره است که قهرمان‌های محبوب Nunu و Willump را در حال یک سفر حماسی برای یافتن مادر گمشده Nunu نشان می‌دهد.

این بازی جدید در ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و رایت گیمز تاکید کرده که بازی اکشن دو بعدی Convergence که قبلا رونمایی شده بود را در سال آینده منتشر خواهد کرد. همچنین تیزری از یک بازی در سبک معمایی که داستان آن در منطقه Demacia اتفاق می‌افتد نیز منتشر شده است.

بازی League of Legends یا به طور مختصر LOL، یک بازی ودیویی ESport است که در سبک میدان نبرد چند نفره ساخته شده است. این بازی توسط رایت گیمز ساخته شده و به سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز و مک او اس اختصاص یافته است. نسخه موبایلی این بازی با نسخه کامپیوتری آن فرقی ندارد، ولی مدت زمان کمتری طول می‌کشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420