لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت و عضو شدن در کلن کال آف دیوتی ونگارد

ساخت و عضو شدن در کلن کال آف دیوتی ونگارد

قابلیت‌های اجتماعی بازی کال آف دیوتی ونگارد به بازیکنان اجازه می‌دهد برای دریافت جوایز بیشتر به یک تیم ملحق شوند. در این مطلب طریقه ساختن کلن به شما آموزش داده می‌شود.

بازی کال آف دیوتی ونگارد اکنون قابل دسترسی است و بسیاری از کاربران برای ساختن یک تیم به همراه دوستان خود یا برای همراه شدن با بازیکنان جدید و شرکت در یک بازی چند نفره به دنبال راه آسانی هستند.

ویژگی جدید کلن برای ونگارد، جایگزین سیستم Modern Warfare and Warzon Regiments شده و به بازیکنان اجازه دریافت جوایز بیشتر می‌دهد.

بازیکنانی که بخشی از یک کلن می‌شوند، می‌توانند از تگ رنگی کلن استفاده کنند و با ترک کلن، به بازیکن unique Calling Card Frames اعطا می‌شود. همچنین کلن با انجام مسابقات و تکمیل چالش‌ها، توسط اعضا و به راحتی ارتقا می‌‌یابد.

چگونه می‌توان یک کلن کال آف دیوتی ونگارد را ایجاد کرد یا به آن ملحق شد؟

شما می‌توانید کلن خود را با باز کردن منو Vanguard Social از طریق فشار دادن دکمه مثلث یا Y روی کنسول ایجاد کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا جزئیاتی مثل نام کلن و اینکه چه تگ کلنی را اعضای شما نشان خواهند داد، تعیین کنید.

اکنون ساختار روی صفحه نمایش را برای تنظیم کلن خود دنبال کنید که شامل وارد کردن یک تگ کلن با حداکثر ۵ کاراکتر، ایجاد یک نشان سفارشی و ایجاد تنظیمات حریم خصوصی است. همچنین از میان چهار مورد برای تنظیم حریم خصوصی، یکی را انتخاب کنید، که شامل private، invite only,، request invite to join یا public هستند.

اکنون روی گزینه Setup Clan در گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری مثل توضیحات کلن یا برچسب‌های جستجو را برای سایرین اضافه کنید تا کلن شما را پیدا کنند. برچسب جستجو شامل توضیحاتی مثل معمولی، دوستانه، رقابتی، چند نفره و زامبی است.

چگونه عضو یک کلن شوید؟

عضو کلن شدن بسیار ساده است. از تب کلن، گزینه Join A Clan را انتخاب کرده تا فهرستی از کلن‌های موجود را مشاهده کنید. می‌توانید گزینه مرور فهرست کلن را انتخاب کنید یا از یک فیلتر رده‌بندی برای یافتن سبک مناسب خودتان استفاده کنید. اگر از قبل نام کلن مورد نظرتان را می‌دانید، در یک نوار جستجو نام آن را تایپ کنید.

بازیکنان می‌توانند شما را به کلن‌ خودشان دعوت کنند، که می‌تواند یک دوست باشد یا کسی که قبلا با شما مسابقه داده است، همچنین می‌توانید دعوت‌نامه آن‌ها را در اینباکس خود بیابید. بخش اینباکس در تب  Social، دکمه مثلث یا Y و منوهای کلن وجود دارد.

اگر شما قبلا عضو Modern Warfare و Warzone Regiment بوده‌اید، شما و همه اعضای Regiment به طور خودکار به به عنوان یک کلن به ونگارد منتقل می‌شوید. در عین حال هر زمان می‌توانید از گروه خارج شوید تا در کلن جدید عضو شوید یا آن را بسازید. روی تب  Clan Info در گوشه سمت راست بالا منوی کلن کلیک کرده و گزینه Leave Clan را انتخاب کنید. این باید شامل هر چیزی درباره ایجاد یا ملحق شدن به یک کلن Call of Duty: Vanguard باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420