لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو بازی دکتر ماریو ورلد را برای آی او اس متوقف کرد

نینتندو بازی دکتر ماریو ورلد را برای آی او اس متوقف کرد

بعد از دو سال از عرضه بازی دکتر ماریو ورلد توسط نینتندو، اکنون این شرکت به طور رسمی آن را برای دستگاه‌های آی او اس متوقف کرد.

توقف بازی ماریو ورلد برای کاربران آن عجیب نبود، زیرا نینتندو قبلا در ماه جولای اعلام کرده بود که این بازی فقط تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ قابل اجرا است و از روز اول نوامبر قطع خواهد شد.

اخیرا از طریق اکانت توییتر بازی ماریو ورلد، سه ویروس در بازی منتشر شد تا رسما بازی را متوقف کند که شامل موراد زیر است:

  • آبی: فردا نشان دهنده پایان سرویس ماریو ورلد است.
  • زرد: از بازی همه متشکریم.
  • قرمز: بازی قابل اجرا نخواهد بود، اما می‌توانید از یک صفحه وب که در حال راه‌اندازی است، به گذشته نگاه کنید. موفق باشید. دکتر ماریو ورلد.

اوایل ماه جولای، این شرکت گفت که بعد از یکم نوامبر، قصد دارد که یک صفحه وب Dr. Mario World Memories ایجاد کند که بعد از توقفف سرویس بازی قابل دسترسی خواهد شد، این راهی برای گیمرها است که دوباره خاطرات خود را مرور کنند.

برای فعال کردن این صفحه وب، یک بخش از تاریخچه بازیکن در سرور ذخیره خواهد شد تا بتواند آن را در Dr. Mario World Memories ارجاع دهد.

در صورتی که بخواهید تاریخچه پخش کننده را حذف کنید، می‌توانید بهDelete Save Data  در اپلیکیشن بروید و اطلاعات ذخیره شده را حذف کنید.

ماریو ورلد یکی از چند بازی موبایلی است که نینتندو بعد از سال‌ها آن را متوقف کرد. در حال حاضر Miitomo (2016)، Pokémon Duel (2016) و Pokémon Rumble Rush (2019) توسط این شرکت متوقف شدند.

لازم به ذکر است که Pokémon Shuffle Mobile (2015) و Pokémon: MagikarpJump (2017) در این سال‌ها هیچ گونه آپدیتی دریافت نکرده‌اند و توسعه دهندگان آن‌ها قصد ندارند ویژگی‌های بیشتری برای این بازی‌ها ارائه دهند.

از زمانی که نینتندو شروع به عرضه بازی‌های موبایلی کرد، موفقیت های خوبی برای Super Mario Run (2016)، Fire Emblem Heroes (2017) و البته Pokémon Go (2016)  داشته که بعد ازگذشت پنج سال از عرضه بازی‌ها، درآمد آن‌ها اخیرا از مرز ۵ میلیارد دلار گذشته است. حالا این شرکت روی Pokémon UNITE که چند ماه پیش عرضه شد، شرط بندی کرده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420