لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی نیواستیت برای آی او اس و اندروید منتشر خواهد شد

پابجی نیواستیت برای آی او اس و اندروید منتشر خواهد شد

کرافتون ناشر بازی پابجی نیو استیت اعلام کرد این بازی با اجرای رایگان در تاریخ یازدهم نوامبر سال جاری برای آی او اس و اندروید منتشر خواهد شد.

داستان پابجی: نیو استیت در سال ۲۰۵۱ اتفاق می‌افتد و با ارائه قابلیت‌های جدیدی مثل سلاح‌های سفارشی شده و پهبادهای درون بازی، تصویر از بازی پابجی چند نفره در آینده را نشان می‌دهد. گفته شده این بازی هنگام انتشار در بیش از ۲۰۰ کشور و ۱۷ زبان قابل دسترسی است.

اولین عرضه بازی‌های پابجی برای موبایل در سال ۲۰۱۷ با بازی بتل رویال بود و اکنون New State راه‌اندازی چشمگیری برای مجموعه پابجی به ارمغان می‌آورد. نیو استیت اولین بازی موبایلی بعد از عرضه پابجی موبایل در سال ۲۰۱۸ نیست ولی اولین بار توسط این توسعه دهنده ساخته شده است، همچنین توسعه پابجی موبایل اصلی اولین بار توسط Tencent غول فناوری چینی انجام شد.

استودیوی پابجی تاکید کرد که نیو استیت با اقدامات بسیار قوی ضد تقلب هنگام راه‌اندازی همراه است که به طور فعالانه متوجه مشکلات قبل از گسترش آن خواهد شد.

بازی‌های پابجی با مشکلات بزرگی از طرف متقلبان در گذشته مواجه بوده، بنابر برخی گزارش‌های منتشر شده در اوایل امسال، یک گروه تقلب‌ساز از راه فروش تقلب برای پابجی موبایل، ۷۰ میلیون دلار کسب کردند. اخیرا گزارش‌هایی از شرکت‌های اکتیویژن و Valve منتشر شده که نشان می‌دهد در تلاش برای جلوگیری از تقلب در بازی‌ها و سخت افزارشان هستند.

نیو استیت همانند بازی‌های قبلی پابجی بر بازی‌های چند نفره متمرکز است، حداکثر ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه وارد می‌شوند و فقط یک نفر یا یک تیم پیروز میدان می‌شود.

هنگام عرضه بازی، چهار نقشه قابل دسترسی خواهد بود که شامل فرانچایز اصلی Erangel است و استودیوی پابجی قول داده که به تدریج آن را با محتوای جدید آپدیت کند.

طبق گزارش منتشر شده از بلومبرگ در ماه ژانویه، کرافتون قصد دارد بازی دیگری مرتبط با پابجی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول ها منتشر کند. همچنین طرحی برای یک بازی ترسناک بقای جدید پابجی مربوط به سه  قرن آینده وجود دارد که سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420