لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خروس جنگی برای FarCry 6 دردسرساز شد!

خروس جنگی برای FarCry 6 دردسرساز شد!

مینی‌گیم‌های  Far Cry 6 با موضوع بازی با حیوانات در این عنوان منتشر شده، مورد انتقاد اعضای سازمان حمایت از حقوق حیوانات (PETA) قرار گرفته است و اعضای این سازمان از یوبی‌سافت درخواست حذف آن را کرده‌اند.

در مینی‌گیم‌های  Far Cry 6  کاراکتر اصلی با حیوانات به شکلی خاص بازی می‌کند که این موضوع از نظر سازمان مبارزه با حقوق حیوانات خشونت‌امیز توصیف شده است. وجود این خرده‌بازی‌ها باعث شده تا عنوان جدید یوبی‌سافت با چالش‌های زیادی برای دریافت رتبه‌بندی Entertainment Software Ratings Board)(ESRB)) مواجه شود.

سازمان حقوق حیوانات در بیانیه‌ای رسمی اقدام به محکوم کردن این مینی‌گیم‌ها کرده و از توسعه‌دهنده آن، یوبی‌سافت خواسته که آن را با بازی دیگری که خشونت کمتری دارد، جایگزین کند.

مینی‌گیم Far Cry 6 اوایل این ماه منتشر شد که قابلیت تعامل با حیوانات مختلفی از جمله تمساح و سگ‌های شکاری را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در این میان، یکی از این بازی‌های کوچک، مسابقات خروس جنگی است که به خودی خود یک تبلیغ منفی علیه حقوق حیوانات به حساب می‌آید.

طی این بازی، بازیکنان می‌توانند خروس‌ها را جمع‌آوری کنند و به طور گسترده در بازی خروس جنگی شرکت کنند. سپس بازیکنان کنترل خروس انتخابی خود را به عهده گرفته و در نبردی تن به تن شبیه به Tekken یا مورتال کامبت شرکت می‌کنند.

برخلاف واقعیت، در بازی خروس جنگی Far Cry 6 خروس‌ها کشته نمی‌شوند، ولی بازیکنان می‌توانند حیوانات وحشی دیگر را بکشند یا دست‌کم آن‌ها را زخمی کنند. دقیقا همین موضوع توجه PETA را به خود جلب کرده و برای  یوبی‌سافت مشکل‌ساز شده است.

این بازی بر اساس فرهنگ کشور کوبا و در جزیره‌ای به نام «یارا» ساخته شده که در آنجا مبارزه با خروس قانونی است و سرگرمی محبوب مردم این منطقه به حساب می‌آید. این بازی در مکان‌های دولتی یا به صورت زیرزمینی و در سرتاسر کشور کوبا آزادانه انجام می‌شود.

توسعه‌دهندگان یوبی‌سافت شرکت سازنده این بازی، با الهام از افسانه یارا در کشور کوبا جزئیات بازی را به تصویر کشیده‌اند. این بازی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است، به طوری که برخی آن را سرگرم کننده می‌دانند و برخی دیگر به دلیل عدم رعایت مسائل مربوط به حقوق حیوانات، از آن انتقاد کرده‌اند.

لازم به ذکر است که یوبی سافت تاکنون هیچ گونه اشاره‌ای به حذف این مینی بازی نکرده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420