لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تهیه‌کننده Assassin Creed از فرانچیز جدید خود رونمایی کرد

تهیه‌کننده Assassin Creed از فرانچیز جدید خود رونمایی کرد

تهیه کننده بازی Assassin Creed، بازی جدیدی را برای پلی استیشن منتشر می‌کند که دارای عناصر اجتماعی چشمگیر و محتوای تولید شده توسط کاربر است.

Jade Raymond تهیه کننده بازی Assassin Creed، اولین بازی در استودیوی جدید خود را منحصرا برای پلی استیشن ساخته است. این بازی با کیفیت بالایی ارائه می‌شود که به دلیل داشتن فایل‌های بومی نیاز به پخش گسترده دارد.

ریموند طی مصاحبه‌ای با GI.biz گفته که به عنوان اولین بازی ساخته شده در استودیوی جدید خود با عنوان Haven، اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای آن در نظر داشته و اینکه این بازی یک عنوان و فرانچیز  جدید است.

او گفت که ساخت اولین بازی در استودیوی جدید با اهداف بزرگ و نمایش چیزی هست که پلی استیشن ۵ قادر به انجام آن است. این تهیه‌کننده همچنین اشاره کرده که فایل‌های بازی جدید حجم انبوهی دارد و فناوری پخش در اجرای بازی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. او قبلا عضو تیم گوگل استادیا بوده و تجربیاتش را برای ساختن بازی جدید به کار برده است.

ریموند پشتیبانی از اولین بازی خود که در سطح بزرگی از حجم داده‌ها قرار دارد را، رسیدن به  سطح بالایی از کیفیت می‌داند و بیان کرد که چگونه می‌توان فناوری را برای رسیدن به این اهداف به کار برد.

او با اشاره به وجود عنصر اجتماعی در این بازی گفت که همه‌گیری کرونا اخیر ثابت کرده عملکرد گیم پلی مانند چسب اجتماعی است که جوامع امروزی مخصوصا نسل جوان را به هم متصل می‌کند، این همان چیزی است که گیمرها انجام می‌دهند و با ایجاد روابط دوستانه با هم معاشرت می‌کنند. ریموند به خلق جهانی که برای نسل‌ها دوام خواهد آورد و معنادار بودن آن برای کسانی در سطح درک عمیق‌تر اشاره کرد.

این تهیه‌کننده به موضوع امضای قرارداد با شرکت سونی برای اولین بازی استودیوی جدید خود گفت سونی شرکتی است که روند خلاقیت را درک می‌کند و می‌داند که چطور به استودیوهای بازی خود استقلال دهد. همچنین بنابر گفته او کار کردن بر بازی اول شخص برای پلی استیشن جذابیت‌های خاصی دارد و برای افراد زیادی انجام آن رویا است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420