Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
VoiceOver فارسی به اپل واچ اضافه می‌شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VoiceOver فارسی به اپل واچ اضافه می‌شود

VoiceOver فارسی به اپل واچ اضافه می‌شود

شرکت اپل به تازگی مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را در اپل واچ، آیفون و آیپد به نمایش گذاشته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای کاربران ایرانی پشتیبانی از VoiceOver به زبان فارسی است.

شرکت اپل در توضیحات این قابلیت اعلام کرده که قابلیت VoiceOver در اپل واچ برای ۲۰ زبان محلی دیگر نیز ارائه می‌شود که از آن طریق کاربران می‌توانند در زمان استفاده رابط کاربری اپل واچ، متن‌های رابط کاربری را به زبان فارسی پخش می‌کند.

VoiceOver یکی از قابلیت‌های زیرشاخه Accessiblity است که امکان خواندن محتوای رابط کاربری را با صدای بلند فراهم می‌کند.

گفتنی است که این دومین اقدام اپل برای ارائه خدمات خود به فارسی زبانان است. تا پیش از این در ای او اس ۱۱ اپل کیبورد فارسی را به کاربران آیفون و آیپد ارائه داده بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده شرکت اپل تصمیم دارد تا جریان کنفرانس WWDC 2021 اقدام به آماده سازی و رونمایی از این قابلیت‌ها در واچ او اس ۹ کند. اپل پس از این کنفرانس تا پاییز سال جاری میلادی نسخه‌های بتا جهت اصلاح باگ‌ها را عرضه و پس از آن اقدام به ارائه نسخه‌های نهایی این سیستم عامل می‌کند.

مهم‌ترین سیستم عامل در میان موارد معرفی شده این کنفرانس به احتمال زیاد آی او اس ۱۶ و واچ او اس ۹ است که در آیفون و اپل واچ اجرا می‌شود و ویژگی‌های مشترک بسیاری با آیپد او اس در آیپد دارد. هر سال با اتمام WWDC و پایان یافتن حدس و گمان‌ها، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی در نسخه بعدی آی او اس ارائه می‌شود که مسلما یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین سیستم عامل‌های اپل است.

اپل همچنین تصمیم دارد تا تا اپل واچ را با قابلیت ویژه مصرف باتری آماده عرضه کند که این قابلیت قرار است در زمان رسیدن شارژ باتری به زیر ۱۰ درصد فعال شود. این حالت که با عنوان Power Reserve شناخته می‌شود امکاناتی ویژه را از طریق واچ او اس ۹ ارائه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420