Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
چالش اکتیویتی اپل واچ در روز جهانی زن 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش اکتیویتی اپل واچ در روز جهانی زن

چالش اکتیویتی اپل واچ در روز جهانی زن

چالش جدید اکتیویتی اپل واچ در روز جهانی زن یا روز هشتم ماه مارس جشن گرفته می‌شود که همراه با انجام یک برنامه تمرینی و دریافت پاداش خواهد بود.

چالش اکتیویتی به عنوان یک اعلان در روزهای منتهی به رویداد این شرکت در اپل واچ نشان داده خواهد شد. کاربران باید یک نوع برنامه تمرینی را با مدت زمان حداقل ۲۰ دقیقه انجام دهند و زمان خود را در اپلیکیشن Workout یا هر اپلیکیشن موجود برای تمرین در Health ثبت کنند تا بتوانند برنده جایزه روز جهانی زن بشوند.

کاربرانی که برنده این چالش شوند، می‌توانند بسته‌ای را در اپلیکیشن Fitness به همراه مجموعه‌ای از استیکرهای متحرک قابل استفاده در اپلیکیشن‌های Messages و فیس تایم دریافت کنند.

لازم به ذکر است که در ماه فوریه، اپل میزبان چالش‌های اکتیویتی برای Heart Month، سال نو قمری و Black History Month بود.

در ۱۴ فوریه، چالش اکتیویتی Heart Month با تکمیل ۳۰ دقیقه اکتیویتی در حلقه اکتیویتی بود که همراه با پاداش مخصوص و استیکرهای سفارشی آی‌مسیج بود. در این رویداد، اپل همچنین محتوای تم را در اپ استور، اپلیکیشن اپل تی وی، اپل پادکست و اپل بوکز ارائه کرد.

بنابر گفته اپل در زمان همه‌گیری، محققان بعد از آنالیز بیش از ۱۸ میلیون تمرین ثبت شده در اپل واچ ، متوجه شدند که این کاربران بیشتر به فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی، دوچرخه سواری و دویدن علاقمند بوده‌اند.

اپل برای سال نو قمری از کاربران اپل واچ درخواست کرد که تمرینی را به مدت حداقل ۲۰ دقیقه بین یکم و پانزدهم فوریه انجام دهند. کاربرانی که برنده این چالش بودند، پاداشی با عنوان Unity به افتخار Black History Month دریافت کردند. این پاداش در اپلیکیشن فیتنس به همراه مجموعه‌ای از استیکرهای متحرک قابل استفاده در اپلیکیشن آی‌مسیج بود.

Black History Month مختص به سیاه‌پوستان است که برای گرامی داشت همه هنرمندان، توسعه‌دهندگان و کسب و کارهای مربوط به افراد سیاه پوست در اپ استور، اپل موزیک، اپل بوکز، اپل تی وی، پادکست‌های اپل و غیره برگزار می‌شود.

به همین مناسبت، یک اپل واچ سری ۶ با نسخه محدود و با حک شدن Black Unity روی آن معرفی شد که این عنوان روی بند اسپرت این ساعت نیز حک شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420