لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ در تکاپوی شکست رکورد فروش اپل واچ است

سامسونگ در تکاپوی شکست رکورد فروش اپل واچ است

موسسه کانترپوینت به تازگی گزارش ویژه مربوط به فروش سا‌عت‌های هوشمند در فصل سوم مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. این گزارش نشان داده که سامسونگ در تلاش است تا به صدرنشینی اپل واچ در بازار جهانی پایان دهد.

کانترپوینت در نتیجه گزارش خود اعلام کرده که کاهش میزان فروش اپل واچ در بازه زمانی مذکور باعث شده تا فاصله سامسونگ با شرکت اپل کاهش پیدا کند و مدیران این شرکت کره‌ای به فروش محصولات پوشیدنی هوشمند خود امیدوارتر شوند.

بر اساس گزارش کانترپوینت میزان فروش ساعت‌های هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱ میلادی نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است. در این میان میزان فروش اپل واچ سری ۷ نسبت به سال گذشته و نسل قبلی کاهش داشته است که این موضوع مشخصا به تاخیر اپل در عرضه این محصول به بازار مربوط بوده است. فروش اپل واچ در بازه فصل سوم مالی ۲۰۲۱ تا ۱۰ درصد کاهش را تجربه کرده است، اما همچنان شرکت اپل صدرنشین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند در سراسر جهان است.

سامسونگ در تکاپوی شکست رکورد فروش اپل واچ است سامسونگ در تکاپوی شکست رکورد فروش اپل واچ است

از طرف دیگر موسسه کانترپوینت اعلام کرده که بسیاری از کاربران اپل واچ سری ۶ و اپل واچ اس ای تمایلی به خرید سری ۷ این ساعت‌های هوشمند را نداشته‌اند که مشخصا دلیل این موضوع عدم ارائه قابلیت‌های بیشتر در این ساعت هوشمند بوده است.

با توجه به این موضوع شرکت اپل تنها ۲۲ درصد از سهم بازار این محصولات را در فصل سوم ۲۰۲۱ در اختیار داشته است.

از طرف دیگر موج افزایش فروش ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی کنونی باعث شده تا شرکت‌ سامسونگ رشد قابل توجهی را در زمینه فروش این محصولات تجربه کند. سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات سامسونگ از این دسته‌بندی داشته‌اند و این شرکت کره‌ای بیشترین رشد را در طول چند سال گذشته داشته است. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ با اختلاف زیاد از هواوی و شرکت‌های دیگر در جایگاه دوم تولید‌کنندگان ساعت‌های هوشمند قرار گیرد و ۱۷ درصد از سهم بازار این محصولات را از آن خود کند.

در نهایت AMAZFIT، imoo و هواوی در جایگاه سوم تا پنجم در جدول رده‌بندی کانترپوینت قرار گرفته‌اند. گفتنی است که شرکت اپل سال‌ها است که به طور متوالی جایگاه اول فروشندگان ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده و هیچ یک از تولید‌کنندگان دیگر توان رقابت طولانی مدت با اپل را نداشته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420