لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهار شایعه که در مورد طراحی اپل واچ سری ۷ تاکنون منتشر شده است

چهار شایعه که در مورد طراحی اپل واچ سری ۷ تاکنون منتشر شده است

طراحی اپل واچ سری ۷ بر اساس بسیاری از تحلیل‌های منتشر شده، قرار است نسبت به سال‌های گذشته تغییر کند. در این میان، چهار شایعه مهم در مورد طراحی اپل واچ سری ۷ و ظاهر این تلفن‌های هوشمند منتشر شده که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

تغییر ظاهر و لبه‌های تخت در طراحی اپل واچ سری ۷

یکی از شایعاتی که اخیرا سر و صدای بسیار زیادی را در زمینه طراحی احتمالی اپل واچ سری ۷ به خود گرفته مربوط به لبه‌های تخت آن است. تصاویری که از یک فروشگاه چینی عرضه کننده محصولات فیک مشابه با اپل منتشر شده حاکی از آن است که اپل واچ سری ۷ قرار است با ظاهری شبیه آیفون ۱۲ و همراه با لبه‌های تخت طراحی و تولید شود.

این ادعا البته در حالی مطرح شده که اپل در حال حاضر هیچ ادعای دقیقی در مورد ظاهر اپل واچ نکرده است، اما شایعات و تصویر منتشر شده توسط فردی به نام Majin Bu از چین حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای تغییر ظاهر اپل واچ سری ۷ است. این کاربر توییتر تصویری را از یک اپل واچ فیک منتشر کرده که با قیمت ۶۰ دلار در چین فروخته می‌شود. انتشار این تصویر ادعاهای مربوط به تشابه این ساعت هوشمند به ظاهر احتمالی و طراحی اپل واچ سری ۷ را افزایش داده است.

طراحی اپل واچ سری ۷ بر اساس بسیاری از تحلیل‌های منتشر شده، قرار است نسبت به سال‌های گذشته تغییر کند. در این میان، چهار شایعه مهم در مورد طراحی اپل واچ سری ۷ و ظاهر این تلفن‌های هوشمند منتشر شده که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.  تغییر ظاهر و لبه‌های تخت در طراحی اپل واچ سری ۷ یکی از شایعاتی که اخیرا سر و صدای بسیار زیادی را در زمینه طراحی احتمالی اپل واچ سری ۷ به خود گرفته مربوط به لبه‌های تخت آن است. تصاویری که از یک فروشگاه چینی عرضه کننده محصولات فیک مشابه با اپل منتشر شده حاکی از آن است که اپل واچ سری ۷ قرار است با ظاهری شبیه آیفون ۱۲ و همراه با لبه‌های تخت طراحی و تولید شود.  این ادعا البته در حالی مطرح شده که اپل در حال حاضر هیچ ادعای دقیقی در مورد ظاهر اپل واچ نکرده است، اما شایعات و تصویر منتشر شده توسط فردی به نام Majin Bu از چین حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای تغییر ظاهر اپل واچ سری ۷ است. این کاربر توییتر تصویری را از یک اپل واچ فیک منتشر کرده که با قیمت ۶۰ دلار در چین فروخته می‌شود. انتشار این تصویر ادعاهای مربوط به تشابه این ساعت هوشمند به ظاهر احتمالی و طراحی اپل واچ سری ۷ را افزایش داده است.  تغییر سایز در طراحی اپل واچ سری ۷ بر اساس گزارش منتشر شده از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی اپل واچ سری ۷ از سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری استفاده کند. بلومبرگ اعلام کرده که نمایشگر این ساعت‌های هوشمند جدید ۱.۸ اینچ هستند که در مقایسه با نسل ششم که ۱.۷۳ اینچ بودند، هفت‌دهم اینچ افزایش داشته‌اند.  پیش‌بینی می‌شود که اپل این طراحی را نه به منظور افزایش تعداد سنسورها، بلکه به خاطر افزایش ظرفیت باتری و به تبع آن افزایش ابعاد باتری این ساعت هوشمند انجام داده است. گفتنی است که با توجه به این موضوع می‌توان افزایش عمر باتری در این ساعت هوشمند را در کنار کاهش مصرف انرژی آن به عنوان یکی از نقاط مثبت و مهم در این محصول جدید عنوان کرد.  افزایش قدرت پردازنده در اپل واچ جدید اپل احتمالا تصمیم دارد تا در طراحی اپل واچ سری ۷ از نسل جدیدی از پردازنده‌ها استفاده کند که با عنوان اس ۷ شناخته می‌شود. این موضوع هرچند که چیز جدیدی نیست و روند کلی اپل در طول چند سال گذشته بوده، اما با یک نکته مهم همراه است.  اپل سال گذشته تراشه s6 به کار رفته در اپل واچ سری ۶ را به عنوان نسخه‌ای کوچک شده از تراشه A13 نامید که در آیفون ۱۱ مورد استفاده قرار گرفته بود. اپل در آن زمان اعلام کرده بود که در تلاش است تا با به کار گیری تراشه U1 در اپل واچ یک محصول قدرتمندتر را تولید کند.  در این میان حدس زده می‌شود که امسال نیز این روند ادامه داشته باشد و بتوان گفت که تراشه S7 به کاررفته در اپل واچ ۲۰۲۱ نسخه‌ای کوچک از همان تراشه A14 باشد. سنسورهای اپل واچ سری ۷ پیش بینی میش‌شود که اپل سنسورهای زیادی در سری ۷ ساعت‌ّای هوشمند اپل معرفی نشود، اما شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش است تا همچنان روند شناسایی ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ را افزایش دهد. اپل سال گذشته در سری ششم ساعت‌های خود از سنسور اکسیژن خون به عنوان یک ابزار کمک کننده به شناسایی سریع ابتلا به کرونا رونمایی کرد و حالا نیز پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل امسال از سنسور تشخیص دمای بدن نیز استفاده کند تا از آن طریق بتواند درجه حرارت بدن کاربران را اندازه‌گیری کند و در زمان تب داشتن، آن‌ها را از این موضوع آگاه کند.

تغییر سایز در طراحی اپل واچ سری ۷

بر اساس گزارش منتشر شده از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی اپل واچ سری ۷ از سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری استفاده کند. بلومبرگ اعلام کرده که نمایشگر این ساعت‌های هوشمند جدید ۱.۸ اینچ هستند که در مقایسه با نسل ششم که ۱.۷۳ اینچ بودند، هفت‌دهم اینچ افزایش داشته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که اپل این طراحی را نه به منظور افزایش تعداد سنسورها، بلکه به خاطر افزایش ظرفیت باتری و به تبع آن افزایش ابعاد باتری این ساعت هوشمند انجام داده است. گفتنی است که با توجه به این موضوع می‌توان افزایش عمر باتری در این ساعت هوشمند را در کنار کاهش مصرف انرژی آن به عنوان یکی از نقاط مثبت و مهم در این محصول جدید عنوان کرد.

افزایش قدرت پردازنده در اپل واچ جدید

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در طراحی اپل واچ سری ۷ از نسل جدیدی از پردازنده‌ها استفاده کند که با عنوان اس ۷ شناخته می‌شود. این موضوع هرچند که چیز جدیدی نیست و روند کلی اپل در طول چند سال گذشته بوده، اما با یک نکته مهم همراه است.

اپل سال گذشته تراشه s6 به کار رفته در اپل واچ سری ۶ را به عنوان نسخه‌ای کوچک شده از تراشه A13 نامید که در آیفون ۱۱ مورد استفاده قرار گرفته بود. اپل در آن زمان اعلام کرده بود که در تلاش است تا با به کار گیری تراشه U1 در اپل واچ یک محصول قدرتمندتر را تولید کند.

در این میان حدس زده می‌شود که امسال نیز این روند ادامه داشته باشد و بتوان گفت که تراشه S7 به کاررفته در اپل واچ ۲۰۲۱ نسخه‌ای کوچک از همان تراشه A14 باشد.

سنسورهای اپل واچ سری ۷

پیش بینی میش‌شود که اپل سنسورهای زیادی در سری ۷ ساعت‌ّای هوشمند اپل معرفی نشود، اما شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش است تا همچنان روند شناسایی ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ را افزایش دهد. اپل سال گذشته در سری ششم ساعت‌های خود از سنسور اکسیژن خون به عنوان یک ابزار کمک کننده به شناسایی سریع ابتلا به کرونا رونمایی کرد و حالا نیز پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل امسال از سنسور تشخیص دمای بدن نیز استفاده کند تا از آن طریق بتواند درجه حرارت بدن کاربران را اندازه‌گیری کند و در زمان تب داشتن، آن‌ها را از این موضوع آگاه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420