لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان‌بندی دقیق WWDC 2022 مشخص شد

زمان‌بندی دقیق WWDC 2022 مشخص شد

شرکت اپل امروز تاریخ و زمان‌بندی برگزاری رویداد WWDC 2022 را منتشر کرد و اطلاعات دقیق برای برگزاری این کنفرانس را منتشر کرد.

WWDC 2022 اولین رویداد اپل پس از شیوع همه‌گیری کرونا است که قرار است به صورت حضوری، البته در سطحی محدود برگزار شود و حالا مشخص شده که شرکت اپل دعوتنامه‌های مربوط به شرکت حضوری در این رویداد را افزایش داده است.

بر اساس این زمان‌بندی، ساعت ۱۰ صبح به وقت کالیفرنیا (۹:۳۰ شب به وقت تهران) کنفرانس WWDC آغاز می‌شود. آغازگر این کنفرانس کی‌نوت ابتدایی آن خواهد بود که فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در حین برگزاری آن شرکت‌کنندگان می‌توانند از اپل پارک بازدید کنند.

در هفته‌های گذشته مشخص شده بود که برخی از توسعه‌دهندگان دعوتنامه شرکت حضوری در رویداد WWDC 2022 و ورک‌شاپ‌های آن را دریافت کرده‌اند. این موضوع نشان می‌داد که اپل در فاز آزمایشی برای بازگردادند شرایط برگزاری رویدادها، کلاس‌های اختصاصی و ورک شاپ‌ها به حالت عادی است.

پس از کی‌نوت در سال ۰۱:۰۰ بعد از ظهر شرکت اپل ورک‌شاپ‌های اختصاصی را برای آی او اس ۱۶ و آیپد او اس ۱۶ و دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود را برگزار می‌کند که شرکت‌کنندگان حضوری می‌توانند در آن شرکت کنند.

در جریان این ورک‌شاپ‌ها قرار است اعضای تیم مهندسی و طراحی شرکت اپل نیز حضور داشته باشند و اطلاعات بیشتری را به توسعه‌دهندگان ارائه دهند.

اپل از توسعه‌دهندگانی که در این رویداد شرکت می‌کنند توصیه کرده تا اپلیکیشن Developer را از اپ استور دانلود کنند تا اطلاعات دقیق‌تری را در مورد نحوه برگزاری این مراسم به دست بیاورند.

با وجود محدودیت‌های اعمال شده بعید به نظر می‌رسد که شرکت اپل از محصول سخت افزاری در جریان این رویداد رونمایی کند و تمامی موارد رونمایی شده در جریان این رویداد به صورت سخت افزاری و از جمله سیستم عامل‌های اختصاصی این شرکت خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت