لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد سالانه اپل تا ۲۰۳۰ به یک تریلیون دلار خواهد رسید

درآمد سالانه اپل تا ۲۰۳۰ به یک تریلیون دلار خواهد رسید

وب‌سایت اپل اینسایدر به تازگی اعلام کرده که تا سال ۲۰۳ درآمد سالانه شرکت اپل به یک تریلیون دلار خواهد رسید.

اپل اینسایدر به نقل از «اسکات گالوی» استاد دانشگاه نیویورک اعلام کرده که تصاحب شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌های مختلف شرکت اپل در حوزه‌های اقتصادی متعدد نظیر بانک، تحقیق و توسعه، سلامت و البته حوزه خودروسازی که مدت‌ها است شایعات آن منتشر شده باعث می‌شود تا ۲۰۳۰ نقطه عطفی برای درآمدزایی شرکت اپل باشد و این کمپانی به درآمدی سالی یک تریلیون دلار برسد.

در ژانویه ۲۰۲۲ اپل به اولین شرکت سه تریلیون دلاری جهان تبدیل شد و همچنان با شرکت‌های رقیب خود فاصله‌ای طولانی دارد.

استاد دانشگاه نیویورک با اشاره به اینکه درآمد امسال اپل برابر ۳۶۶ میلیارد دلار بوده، اعلام کرده که این شرکت تا دهه آینده می‌تواند درآمد خود را سه برابر کند. هر چند که اپل هنوز درآمد ۴۷۰ میلیارد دلاری آمازون و ۵۵۰ میلیارد دلاری وال مارت را پیش روی خود دارد و باید هر چه سریع‌تر از آن‌ها گذر کند.

او بر این باور است که فعالیت در حوزه‌های چندگانه می‌تواند در آینده باعث شود که شرکت اپل درآمد بسیار زیادی کسب کند. در حقیقت کافی است بخش‌های مختلفی که اپل روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده به سوددهی برسند و اپل محصولات خود را در به بازار بفرستد. رشد حاصل از این موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل در مدت زمانی کوتاه رشد قابل توجهی داشته باشد.

اپل از همین حالا در حوزه‌های مختلف دست دارد و از طرف دیگر یک اکوسیستم قدرتمند را در اختیار دارد که در کنار آن سرویس‌های مختلف را نیز آماده فروش کرده است. گالوی در توضیح این موضوع اعلام کرده که «هیچ کس دیگری چنین چیزی را در اختیار ندارد و هیچ راهکار منطقی نیز برای رسیدن به چنین جایگاهی نیز در دست نیست»

اپل فقط در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار را صرف تحقیق و توسعه کرده بود؛ گالوی در پاسخ به این موضوع اعلام کرده که اپل ۱۲۶ میلیارد را در سال روی کسب و کارهای مختلف و تصاحب آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا رفته رفته جایگاه اپل رشد بیشتری داشته باشد و هر چه زمان بیشتری می‌گذرد این کمپانی قدرتمندتر از همیشه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420