لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قطع سرویس آیکلود اپل دردسرساز شد

قطع سرویس آیکلود اپل دردسرساز شد

بر مبنای گزارش‌ها و شکایت‌های بسیاری از کاربران در توییتر  و شبکه‌های اجتماعی دیگر، به نظر می‌رسد قطع شدن سرویس آیکلود اپل و از دسترس خارج شدن آن، بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

طبق آنچه در صفحه اتاتوس سرویس‌های اپل مشاهده می‌شود، مشکل قطع شدن و اختلال در بکاپ گرفتن، ایمیل آیکلود و ارتقای فضای ذخیره‌سازی آیکلود، iCloud.com، آی‌مسیج و گیم سنتر مشاهده شده است. برخی کاربران قادر به ورود به وب‌سایت آیکلود نیستند و برخی دیگر نیز با پسوردهای اپلیکیشن‌ مشخصی مشکل دارند، همچنین پیامی درباره مشکل اتصال به سرورهای اپل آیدی مشاهده شده است.

گزارش‌هایی درباره مشکل آیکلود از چندین کشور وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که همه کاربران با این مشکل مواجه شده باشند.

در چند روز اخیر اپل اشاره کرد که چندین سرویس آیکلود یا قطع شده یا به کندی اجرا می‌شوند و این شرکت اصلاحاتی برای رفع این مشکل انجام داده است که ظاهرا موثر بوده، ولی دوباره به حالت قبل برگشته است. طیف وسیعی از اختلالات فنی در این سرویس گزارش شده که برخی از آن‌ها کاربران را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

علاوه بر موارد ذکر شده، بخش‌های دیگری از جمله Find My، iCloud Calendar، iCloud Contacts، iCloud Drive، iCloud Keychain، iCloud Notes، iCloud Reminders، News، Photos دچار این اختلال و قطعی شده‌اند.

با وجود اینکه اپل ادعا کرده این موارد را برطرف کرده است، ولی هنوز برخی از این مشکلات رفع نشده‌اند و کاربران باید منتظر آپدیت‌های بعدی باشند.

چند ماه پیش نیز iCloud Private Relay برای برخی کاربران قطع شد که برای مدت طولانی ادامه داشت. در آن زمان کاربران اعلانی دریافت کردند که آن‌ها را از قطعی این قابلیت آگاه کرده بود و ظاهرا بعد از گرفتن بکاپ، مشکل برطرف و دوباره فعال شد.

این قابلیت یکی از سرویس‌های اپل است که تضمین می‌کند خروجی از ترافیک سافاری در آیفون، مک و آیپد رمزگذاری شده است. این بخش از آیکلود مربوط به قانون حفظ حریم خصوصی اپل بوده که هنگام جستجوی وب در سافاری، به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420