لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویجت اینباکس جدید برای جیمیل در آی او اس اضافه شد

ویجت اینباکس جدید برای جیمیل در آی او اس اضافه شد

اخیرا گوگل ویجت اینباکس جدیدی برای اپلیکیشن جیمیل در دستگاه‌های آی او اس آپدیت کرده و گرچه در یادداشت‌های انتشار ذکر نشده، اما نسخه جدید این ویجت جدید را برای جیمیل معرفی کرده است.

ویجت جدید جیمیل سه ایمیل آخر در اینباکس را نشان می‌دهد و دکمه‌ای دارد که برای نوشتن ایمیل جدید تعبیه شده است. این ویجت جدید به ویجت قبلی متصل شده که یک دکمه برای نوشتن و یک رابط جستجو دارد، همچنین به کاربران تعداد ایمیل‌های ناخوانده را نشان می‌دهد.

ویجت جدید جیمیل اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد، زیرا محتوای واقعی ایمیل را برخلاف نسخه قبلی ارائه می‌کند. این ویجت ممکن است به صفحه Today در کنار سایر ویجت‌ها یا اینکه به اپلیکیشن‌های صفحه اصلی اضافه شود.

کاربران برای افزودن ویجت جدید، باید روی صفحه اصلی فشار ممتد وارد کرده و روی علامت + در بالای سمت چپ ضربه زده و به سمت پایین اسکرول کنند.

ویجت اینباکس جدید جیمیل برای آی او اس اضافه شد

سال گذشته، گوگل اپلیکیشن جیمیل را برای پلتفرم آی او اس با قابلیت پشتیبانی از ویجت‌ها آپدیت و منتشر کرد که اطلاعات مربوط به ذخیره داده‌های کاربران را ارائه کرد. با این قابلیت، کاربران می‌توانند به سرعت به ایمیل‌های دریافتی خود روی صفحه اصلی دسترسی داشته باشند.

بنابر قوانین جدید اپ استور در حفظ حریم خصوصی کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها باید درباره نحوه ذخیره و استفاده از داده‌های کاربران و شفاف‌سازی‌های لازم را توضیح دهند که این قانون شامل اپلیکیشن جدید جیمیل نیز می‌شود.

گوگل بعد از انتشار آپدیت خود در سال گذشته، از کاربران قبل از ورود به اپلیکیشن درخواست می‌کرد که به دلیل قوانین جدید اپ استور در حفظ حریم شخصی، باید این نرم افزار را آپدیت کنند. کاربران در صورت قبول این درخواست، اجازه ورود به اپلیکیشن را دریافت می‌کردند.

لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه اپلیکیشن جیمیل را می‌توان از اپ استور و به صورت رایگان دانلود کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420