لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمایل اپل برای همکاری با یک شرکت خودروسازی ژاپنی

تمایل اپل برای همکاری با یک شرکت خودروسازی ژاپنی

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که فردی در ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی تصاویری از ماشین هوشمند اپل را به یک شرکت قطعه سازی ژاپنی ارائه داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkei Asia فردی که خود را مهندس و مدیر قطعات خودروی هوشمند اپل معرفی کرده بود، با ارائه تصاویری از ماشین اپل به شرکت Sanden تمایل همکاری اپل با این شرکت ژاپنی را منتشر کرده بود. مدیران Sanden نیز تصمیم به همکاری با شرکت اپل را داشتند و آمادگی خود را به این فرد اطلاع داده بودند.

مدیران ساندن همچنین تصاویر مربوط به ظاهر احتمالی ماشین اپل را دیده‌اند و از نحوه ساخت این ماشین اطلاع کامل دارند، اما از افشای آن تاکنون خودداری کرده‌اند.

با این وجود در ژوئن ۲۰۲۰ شرکت ساندن به خاطر محدودیت‌های کرونایی با مشکلات و چالش‌های اقتصادی مواجه شد و در نهایت تصمیم گرفت تا میزان تولید خود را کاهش دهد. این موضوع در نهایت باعث شده تا روند همکاری اپل با سندان متوقف شود و اپل تمایلی برای همکاری با این شرکت ژاپنی را نداشته باشد.

این گزارش هیچ اطلاعات دیگری از پروژه توسعه ماشین اپل ارائه نداده است و معلوم نیست که مدیران شرکت ژاپنی سندان دقیقا چه ماشینی را با چه ابعادی دیده‌اند.

شایعات مربوط به تلاش اپل برای ساخت ماشین اپل به سال ۲۰۱۴ بازمیگردد. در آن زمان مشخص شد که اپل تحت پروژه‌ای به نام تایتان در تلاش برای توسعه یک ماشین خودران و هوشمند است، اما برخی از محدودیت‌ها باعث شد تا شرکت اپل به صورت دوره‌ای فرایند توسعه ماشین هوشمند خود را متوقف کند و دوباره آن را از سر گیرد.

اپل تا به امروز با تعداد زیادی از افراد متخصص در زمینه توسعه ماشین‌های هوشمند کار کرده، اما هنوز از نظر مدیران اپل زمان مناسب برای عرضه ماشین اپل به بازار فراهم نشده است و معلوم نیست که شرکت اپل در چه زمانی تصمیم به رونمایی از این محصول را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420