لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر رندر هدست اپل با نگاه دقیق‌تر به این محصول منتشر شد

تصاویر رندر هدست اپل با نگاه دقیق‌تر به این محصول منتشر شد

اخیرا تصاویر رندر هنرمندانه‌ای از هدست واقعیت افزوده و مجازی اپل منتشر شده که نگاه بهتری از این محصول به کاربران چشم انتظار آن ارائه می‌دهد.

گزارش‌هایی که به نقل از منابع معتبر منتشر شده نشان می‌دهند که با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۲، اپل سرانجام هدست واقعیت افزوده و مجازی خود که مدت‌ها شایعه شده را معرفی می‌کند. این شرکت با نشان دادن رندرهای هنرمندانه از این محصول، بهترین نگاه را به اولین هدست خود ارائه می‌دهد.

تصاویر رندر هدست واقعیت افزوده و مجازی اپل توسط Ian Zelbo و بر مبنای جزئیات ارائه شده در گزارشی از وب‌سایت The Information خلق شده است. این گزارش به چندین تصویر داخلی از مرحله آخر نمونه اولیه هدست اپل اشاره کرده است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، هدست اپل دارای یک هدبند است که یاد‌آور بند اپل واچ بوده و یک پارچه نرم مشبک سطح داخلی آن را پوشانده که روی صورت کاربر قرار می‌گیرد.

تصاویر رندر هنرمندانه‌ای از هدست اپل مننتشر شد

از آنجا که سایز همه سرها یکسان نیست، بنابراین احتمالا این هدبند دارای قابلیت تنظیم متناسب با اندازه سر کاربران خواهد بود. قسمت جلوی این دستگاه کاملا مشکی خواهد ماند که ظاهری شیک و زیبا به آن می‌دهد. همچنین یک دکمه کناری در سمت چپ و بالای هدست تعبیه شده که دلیل آن هنوز مشخص نشده است.

اولین هدست اپل که زلبو آن را Apple View می‌نامد و احتمالا بی نام باقی خواهد ماند، انتظار می‌رود که محصولی کمیاب و گران قیمت باشد که ظاهرا فقط به هدف ورود اپل به فناوری و صنعت واقعیت افزوده و مجازی اختراع شده است.

اپل در حال کار کردن بر پروژه‌های واقعیت افزوده و مجازی است و پیش‌بینی می‌شود این هدست را در سال آینده رونمایی کند و یک مدل عینک واقعیت افزوده شیک‌تر احتمالا سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هدست اپل مجهز به نمایشگرهای با کیفیت 8K و ویژگی‌هایی مثل ردیابی چشم و اسکنر لیدار خواهد بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420