لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمتر از یک سال با هدست ۳ هزار دلاری پل فاصله داریم

کمتر از یک سال با هدست ۳ هزار دلاری پل فاصله داریم

مینگ چی کو در یک گزارش جدید که به تازگی منتشر کرده، اعلام کرده که احتمالا شرکت اپل کمتر از یک سال دیگر هدست واقعیت افزوده خود را آماده رونمایی به بازار خواهد کرد.

این تحلیلگر همچنان روی دیدگاه خود پافشاری کرده و اعلام کرده که اپل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ اقدام به رونمایی از هدست واقعیت افزوده خود خواهد کرد. در حقیقت مینگ چی کو بر این ادعا است که به اسنادی دست یافته که جدول زمانبندی شرکت اپل برای رونمایی از محصولات سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد و هدست واقعیت افزوده قرار است در سه ماهه چهارم این سال آماده عرضه به بازار شود.

این تحلیلگر حتی بازه زمانی نسبتا دقیقی را برای رونمایی از این محصول اعلام کرده که شامل اول اکتبر تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود. شرکت اپل تصمیم دارد تا در این بازه زمانی از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی کند. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که کمتر از ۱۰ ماه با رونمایی از این محصول فاصله هست و حتی شرکت اپل برای رونمایی از این محصول ممکن است کنفرانسی ویژه و البته خارج از زمان‌بندی همیشگی خود در طول چند سال گذشته را برگزار کند.

مینگ چی کو همچنین بر این باور است که تجربه کار با هدست واقعیت افزوده اپل با دیگر محصولات اپل سازگار و بسیار یکپارچه است و در عین حال یک محصول سخت افزاری بسیار سبک وزن برای قرار گرفتن روی سر کاربران در حال طراحی و ساخت است. این محصول دارای دو نمایشگر Micro LED با کیفیت 4K همراه با ۱۵ مازول اپتیکال ، دو پردازنده اصلی، سیستم هوشمند ردیابی چشم، Wi-Fi 6E و موارد دیگر خواهد بود. این محصول همچنین ممکن است با قیمت ۳۰۰۰ دلار آماده عرضه به بازار شود که گران قیمت‌ترین محصول همراه شرکت اپل به حساب خواهد آمد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420