لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فیتنس پلاس یک ‌ساله شد

اپل فیتنس پلاس یک ‌ساله شد

اپل فیتنس پلاس که سرویس اشتراک پولی فیتنس اپل است، به طور رسمی یک ساله شد. این سرویس در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی و در ۱۴ دسامبر عرضه شد.

فیتنس پلاس ابتدا برای مشتریان استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، ایالات متحده و بریتانیا قابل دسترسی بود ولی ماه گذشته، اپل آن را برای کشورهای بیشتری گسترش داد.

اپل فیتنس پلاس برای اپل واچ ارائه شد که معیارهای حیاتی را طی تمرینات ردیابی می‌کند و این اطلاعات را همزمان در آیفون، آیپد یا اپل تی وی نشان می‌دهد، ضمن اینکه تمرینات جدید هر هفته اضافه می‌شوند.

در حال حاضر ۱۱ دسته‌بندی وجود دارد که شامل مدیتیشن، تمرینات سنگین استقامتی، یوگا، تمرینات Core، کششش، پیلاتس، رقص، دوچرخه سواری، تردمیل، قایقرانی و خنک کردن آگاهانه است. هر دسته‌بندی مربی مخصوص به خود و انواع دستگاه‌های خاص خود را دارد، مثل دمبل که به دستگاه دیگری نیاز ندارد. همچنین تمرینات می‌تواند از پنج تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.

در ماه اکتبر، اپل قابلیت‌های جدیدی برای سرویس فیتنس پلاس اضافه کرد که به دوستان و خانواده اجازه می‌داد تا با استفاده از قابلیت SharePlay با هم ورزش کنند.

از زمان عرضه این قابلیت، اپل همچنین Time to Walk را معرفی کرد که شامل داستان‌های صوتی از افراد تاثیرگذار است که کاربران اپل واچ با استفاده از ایرپاد یا هدفون‌های بی‌سیم می‌توانند هنگام پیاده‌روی به آن گوش کنند.

در تجلیل از تولد یک‌سالگی این سرویس، فیتنس پلاس یک بخش Best of 2021 را داخل این اپلیکیشن ارائه کرد.

لازم به ذکر است که کاربران برای دسترسی به سرویس فیتنس پلاس موظف به پرداخت ماهانه 9.99 دلار هستند و در صورت خریدن یک اپل واچ جدید، سه ماه اشتراک سرویس فیتنس پلاس رایگان به آن‌ها هدیه داده می‌شود.

کاربران می‌توانند هنگام ورزش کردن با استفاده از اپل واچ، شرایط بدنی خود را با معیارهایی مثل ضربان قلب و تعداد کالری‌های سوخته شده  نظارت و بررسی کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420