لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد مکس ۲ دارای بهبود‌های پیش‌پاافتاده نسبت به نسل اول است

ایرپاد مکس ۲ دارای بهبود‌های پیش‌پاافتاده نسبت به نسل اول است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی جدید اعلام کرده اپل تصمیم به رونمایی از ایرپاد مکس ۲ دارد. این تحلیلگر تغییرات احتمالی در ایرپاد مکس را نیز توضیح داده است.

یکی از مشکلات ایرپاد مکس نسل ۱، مربوط به هدبند است که بسیار سفت بوده و منجر به مشکلاتی از جمله تاخیرهای متعدد و کاهش عملکرد می‌شود.

ابتدا تصور می‌شد که هدبندها و گوشی‌های ایرپاد مکس همانند بند اپل واچ قابل تعویض هستند و به همین دلیل اپل ممکن است سفارشی‌سازی منحصر به‌فردی ارائه ‌کند. در میان مشکلات مربوط به توسعه این دستگاه، بلومبرگ پیش‌بینی کرد که اپل برای تسریع تولید، مفهوم تعویض بند را نادیده خواهد گرفت.

در طراحی نهایی ایرپاد مکس این مفهوم گنجانده شد، به طوری که کاربران می‌توانند به راحتی هدبند را از ایرپاد مکس بدون جداسازی قطعات جدا کنند. برای انجام آن، کاربران باید بالشتک‌های مغناطیسی روی گوش را جدا کرده، گوشی صاف را تا کنند و یک ابزار اجکتور سیم کارت را در سوراخ کوچک بالای بلندگو قرار دهند. بعد از برداشتن گوشی‌ها، کانکتور کوچکی به سبک لایتنینگ برای انتقال داده‌ها و برق مشخص می‌شود که بین دو گوشی قرار گرفته است. حال جان پروزر ادعا کرده که شرکت اپل احتمالا این مشکل را در محصول جدید خود برطرف می‌کند.

همچنین تصور می‌شد که ایرپاد مکس مجهز به قابلیت تشخیص گوش راست و چپ باشد تا کاربران بتوانند جهت‌یابی هدفون‌ها و پدهای لمسی روی گوشی‌ها را برای کنترل کردن، تغییر دهند. ممکن است برخی از این ویژگی‌ها از جمله سفارشی‌سازی، در نسخه دوم ایرپاد مکس ارائه شود.

برخی شایعات نشان می‌دهند که ایرپاد مکس در دو نوع عرضه خواهد شد که شامل یک مدل ورزشی مقرون به صرفه‌تر نیز خواهد بود.

مارک گورمن در ماه مه امسال طی گزارشی درباره ایرپاد مکس ۲ توضیح داد که اپل قرار نیست مدل جدیدی از این دستگاه عرضه کند ولی احتمال دارد که رنگ‌های جدیدی برای ایرپاد مکس فعلی ارائه دهد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که به دلیل عدم پشتیبانی ایرپاد مکس از سیستم Lossless و قابلیت‌های اپل موزیک، اپل ممکن است نسل جدید ایرپاد را رونمایی کند؛ ولی بلومبرگ همچنان بر این عقیده بود که اپل تمایلی به عرضه نسخه جدید یا همان ایرپاد مکس ۲ ندارد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420