لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر سخت افزار ماشین اپل به یک شرکت دیگر پیوست

مدیر سخت افزار ماشین اپل به یک شرکت دیگر پیوست

همزمان با از سرگیری پروژه‌ توسعه ماشین هوشمند اپل، خبرهای متعددی در مورد جدا شدن اعضای این پروژه از اپل و پیوستن آن‌ها به شرکت‌های دیگر در حال انتشار است. در گزارش اخیر مشخص شده است که مدیر سخت افزار ماشین اپل به یک شرکت دیگر پیوسته است.

Michael Schwekutsch مدیر بخش توسعه سخت افزارهای مربوط به ماشین هوشمند اپل به تازگی از این شرکت جدا شده به کمپانی Archer Aviation پیوسته‌ است. گفتنی است که Archer Aviation در زمینه توسعه تاکسی‌های هوایی هوشمند فعالیت می‌کند و در تلاش است تا محصولاتی را برای ارائه خدمات حمل و نقلی هوایی درون شهری ارائه دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری CNBC مهندس سابق بخش توسعه ماشین‌های هوشمند اپل خبر جدایی خودش از کوپرتینو را با آپدیت پروفایل لینکداین خود تایید کرده است. او اعلام کرده که از این پس در یک شرکت جدید فعالیت می‌کند و بخشی از پروژه توسعه هواپیماهای تمام الکتریکی است که قرار است در حمل و نقل شهری به کار گرفته شوند. این تاکسی‌های هوایی نیز قرار است به صورت عمودپرواز طراحی و ساخته شود و امکان استفاده از آن در مناطق مختلف شهری وجود داشته باشد.

Michael Schwekutsch در مارس ۲۰۱۹ به اپل پیوسته بود و در مدت زمان کوتاه در این شرکت به عنوان مهندس بخش سخت افزار و تجهیزات به کار رفته در اتومبیل‌ هوشمند و تمام الکتریک این شرکت فعالیت کرد.

اپل در طول هفته گذشته دو نفر از مهم‌ترین مهندس‌های طراحی و تولید ماشین هوشمند خود را از دست داده است. تا پیش از این و در هفته جاری یکی از مهندس‌های اپل که در زمینه توسعه باتری‌های به کار رفته در اتومبیل‌های تمام الکتریکی فعالیت می‌کرد نیز از این شرکت جداشده بود و حالا یکی دیگر از مهندسین این پروژه به یک شرکت دیگر پیوسته است.

با این وجود بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در تلاش است تا در طول سال‌های آینده از ماشین هوشمند خود رونمایی کند و آن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420