لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تا ۱۰ سال آینده عینک هوشمند را جایگزین آیفون می‌کند

اپل تا ۱۰ سال آینده عینک هوشمند را جایگزین آیفون می‌کند

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس شرکت اپل و محصولات این کمپانی به تازگی اعلام کرده که مدیران این شرکت در تلاش هستند تا ۱۰ سال آینده عینک هوشمند را به طور کامل جایگزین آیفون کنند. با احتساب این موضوع در شرایط کنونی ۱۰ سال با دوره پساایفون فاصله داریم.

مینگ چی کو امروز یک گزارش تحلیلی مفصل در مورد تصمیم شرکت اپل برای گسترش و توسعه عینک‌های هوشمند خود توضیح داده است. در گام اول مینگ چی کو توضیح داده بود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ از اولین نمونه عملی از عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده خود رونمایی کند. او تاکید کرده بود که فاز اولیه این محصول یک ابزار وابسته به آیفون نخواهد بود بلکه برخلاف اپل واچ قابلیت‌هایی ویژه‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این میان مینگ چی کو تایید کرده که شرکت اپل تا ۱۰ سال بعد تصمیم به توقف توسعه آیفون و جایگزین کردن عینک هوشمند به عنوان یک ابزار اصلی برای ارتباط کاربران با سرویس‌های دیجیتالی دارد. او تاکیید کرده که بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در تلاش برای توسعه‌ عینک هوشمند هستند، اما حتی اپل که با ارزش‌ترین شرکت در این حوزه هست نیز از این موضوع آگاه‌ است که کسب و کار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در شرایط کنونی بازار پاسخگوی کاربران نیست و استقبال زیادی از آن نمی‌شود. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل تصمیم داشته باشد تا بخش عمده کسب و کار و درآمدزایی خود را روی فروش آیفون‌ها متمرکز کند.

هدف اپل جایگزینی آیفون با یک محصول مبتنی بر واقعیت افزوده است که البته این موضوع تا ۱۰ سال آینده رخ خواهد داد. با این حال به نظر می‌رسد که شرکتاپل تصمیم دارد تا برای مدت زمان یک دهه، یعنی تا سال ۲۰۳۳ فرایند تولید انبوه آیفون‌ها را به شکلی جدی ادامه دهد. با این حال شرکت اپل از سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند تولید اولین محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده را آغاز می‌کند و از همین حالا نیز با برخی از شرکت‌ها همکاری لازم برای تامین قطعه و اسمبل این محصول را آغاز کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420