لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکست تایل پس از عرضه چند ماهه ایرتگ

شکست تایل پس از عرضه چند ماهه ایرتگ

تنها هفت ماه از زمان عرضه اولیه ایرتگ گذشته و حالا تایل به عنوان اصلی‌ترین رقیب این محصول اپل در بازار فناوری، توسط یک شرکت دیگر تصاحب شد.

تایل توسط شرکت Life360 که ارائه دهنده خدمات ردیابی مبتنی بر مکان است تصاحب شده است. مدیر عامل اجرایی تایل ضمن تایید این خبر اعلام کرده که محصولات تایل همچنان قرار است با تحت همان برند سابق آماده عرضه به بازار شود. قرارداد تصاحب این شرکت به ارزش ۲۰۵ میلیون دلار بسته شده و قرار است طی یک همکاری جدید، تعداد دستگاه‌های داخل شبکه آن ۱۰ برابر شود تا دقت ردیابی تجهیزات متصل به آن افزایش پیدا کند. تصاحب کامل تایل قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ میلادی تکمیل شود و پس از آن، Life360 به عنوان صاحب اصلی محصولات برند تایل شناخته شود.

Life360 خود را توسعه‌دهنده تجهیزات و سرویس‌های ردیابی مناسب برای اعضای خانواده معرفی کرده است که امکان ردیابی مکان کودکان و نوجوانان توسط والیدن را ارائه می‌دهد. این شرکت پس از تصاحب کامل تایل تصمیم دارد تا تجهیزات تولید شده توسط این برند را به شکلی متفاوت توسعه دهد تا بتواند با ایرتگ اپل رقابتی جدی داشته باشد.

ایرتگ و محصولات ردیابی تایل هر دو از مکانیزم مبتنی بر ارتباط بلوتوث استفاده می‌کنند. با این حال ایرتگ‌های اپل به دلیل اتصال به شبکه Find My و گسترده بودن دستگاه‌های عرضه شده توسط اپل در سراسر دنیا دقت بیشتری برای ردیابی دارند. همین موضوع باعث شد تا در مدت زمانی بسیار کوتاه ایرتگ بتواند بازار محصولات تایل را تصاحب کند و محصولات این کمپانی را به حاشیه براند.

همین موضوع البته باعث شد تا مدیر عامل اجرایی تایل شرکت اپل را به رقابت غیرمنصفانه و ضربه زدن به کسب و کارهای رقیب از طریق عرضه محصولات قدرتمندتر متهم کند. با این حال شرکت اپل اعلام کرده که با عرضه API مربوط به شبکه Find My دست توسعه‌دهندگان برای عرضه محصولات جایگزین را باز گذاشته است که حتی با این شرایط نیز تایل تا به امروز نتوانسته به درستی با ایرتگ‌های اپل رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420