لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قطعات اصلی اپل توسط یک فروشگاه شخص ثالث نیز فروخته خواهد شد

قطعات اصلی اپل توسط یک فروشگاه شخص ثالث نیز فروخته خواهد شد

به تازگی اپل برنامه تعمیر سلف سرویس خود را برای آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ معرفی کرده که دسترسی کاربران به قطعات اصلی این شرکت، ابزارها و دستورالعمل‌ها را آسان می‌کند. اپل  قطعات اصلی خود را از طریق فروشگاه‌ها رسمی ارائه می‌کند؛ با این حال نام یک فروشگاه شخص ثالث نیز در لیست مراکز ارائه‌دهنده این خدمات دیده شده است.

به دنبال معرفی برنامه تعمیر سلف سرویس توسط شرکت اپل، این غول فناوری اشاره کرده که قرار است فروشگاه آنلاین رسمی خودش، وظیفه فروش قطعات را برعهده بگیرد و از طرف دیگر فروشگاه‌های رسمی نیز این فرایند فروش این محصولات را انجام دهند. با این حال در سند داخلی منتشر شده از اپل، نام یک فروشگاه شخص ثالث نیز دیده شده است.

گرچه اپل هیچ دلیل رسمی برای وجود این فروشگاه شخص ثالث در میان فروشندگان قطعات اصلی ارائه نکرده؛ ولی احتمالا به این دلیل بوده که به لحاظ لجستیکی برون‌سپاری فرایند فروش قطعات برای این شرکت آسان‌تر خواهد بود. گفتنی است که اپل سیستم مشابهی را برای ارائه‌دهندگان خدمات مجاز خود راه‌اندازی کرده است.

به نظر می‌رسد که جزئیات بیشتری درباره این برنامه به ویژه دفترچه راهنمای تعمیر، در وب‌سایت پشتیبانی اپل منتشر خواهد شد. همچنین اپل مکانی را مشخص خواهد کرد که کاربران بتوانند قبل از سفارش قطعات برای تعمیر، این اطلاعات را در آنجا بررسی کنند.

هنگام معرفی این برنامه، اپل گفت که برنامه تعمیر سلف سرویس برای تکنسین‌های با تجربه برای تعمیر وسایل الکتریکی در نظر گرفته شده است، همچنین مرحله اول اجرای این برنامه، متمرکز بر تعمیر عمومی مثل تعویض نمایشگر، باتری یا دوربین آیفون خواهد بود.

معرفی این برنامه تحسین و تمجید زیادی را از طرف مدافعان و طرفداران جنبش آزادی حق تعمیر دریافت کرده؛ اما ظاهرا مشکلاتی در این برنامه وجود دارد. اپل گفته، هنگام نزدیک شدن به اجرای این برنامه، جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

بنابر ادعای اپل، برنامه self-service repair در اوایل سال آینده میلادی در ایالات متحده  آعاز خواهد شد و در طول سال ۲۰۲۲، به سایر کشورها گسترش خواهد یافت.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373