لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه یافتن پلی لیست آهنگ‌ها و آلبوم‌ها در Apple Music Replay 2021

نحوه یافتن پلی لیست آهنگ‌ها و آلبوم‌ها در Apple Music Replay 2021

Apple Music Replay رقیب Spotify Wrapped است که به کاربران اپل موزیک امکان مشاهده فهرست و خلاصه‌ای از آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و هنرمندان محبوب را می‌دهد. با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۲۱، جزئیات کاملی از نحوه یافتن بررسی سالیانه اپل موزیک ۲۰۲۱ را ارائه می‌دهد.

قابل دسترس بودن و به‌روز شدن در تمام طول سال یکی از برتری‌های اپل موزیک ریپلی بر اسپاتیفای راپت است. کاربران می‌توانند عادت‌های موسیقی خود را در اپل موزیک در طول سال ردیابی کنند، اما پایان سال شاید بهترین زمانی باشد که کاربران می‌توانند دسترسی به اطلاعات Apple Music Replay را انتخاب کنند.

چگونه می‌توانید آمار Apple Music Replay را برای سال ۲۰۲۱ پیدا کنید؟

لازم به ذکر است که Apple Music Replay در مقایسه با Spotify Wrapped محدود است. در واقع از طریق اپلیکیشن اپل موزیک نمی‌توانید مستقیما به اپل موزیک ریپلی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید لیست پخش Replay را در اپل موزیک با تب Listen Now مشاهده کنید، اما برای مشاهده جزئیات آن باید به وب سایت اپل موزیک مراجعه کنید.

برای یافتن بررسی سالیانه اپل موزیک ریپلی ۲۰۲۱ به وب‌سایت music.apple.com/replay بروید، سپس با اکانت اپل موزیک خود وارد وب‌سایت شوید تا همه جزئیات مربوط به عادت‌های گوش دادن شما به اپل موزیک طی یک‌سال به شما ارائه شود.

اپل موزیک ریپلی همه آهنگ‌هایی که در طول یک سال شنیده‌اید به همراه ۱۰۰ آهنگ برتر سال، هنرمندان و آلبوم‌های معروف و محبوب را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید به پلی لیست ریپلی ۲۰۲۱، Apple Music library را اضافه کنید، همچنین می‌توانید پلی لیست‌های قبل را از سال ۲۰۱۵ اضافه کنید.

اشتراک‌گذاری آمار اپل موزیک ریپلی در شبکه‌های اجتماعی به سادگی اسپاتیفای راپت نیست ولی ممکن است. می‌توانید پلی لیست خود را از اپلیکیشن اپل موزیک در اینستاگرام یا اسنپ‌چت با کلیک کردن بر سه نقطه در گوشه بالایی سمت راست و کلیک بر گزینه Share پیدا کرده، سپس اپلیکیشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در صورتی  که نتایج سالیانه Apple Music Replay خود را برای ۲۰۲۱ دوست ندارید، می‌توانید تا انتهای سال همه چیز را تغییر دهید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373