لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تغییراتی جدید در قابلیت Child Safety اضافه کرد

اپل تغییراتی جدید در قابلیت Child Safety اضافه کرد

اپل طی تابستان، ویژگی جدید ایمنیت کودکان  Child Safety را با هدف حفاظت از ایمنی کودکان در فضای مجازی معرفی کرد. اکنون در دومین بتا آی او اس 15.2 که به تازگی منتشر شده، اپل تایید کرده که ایمنی ارتباطات Communication Safety را در پیام‌ها ارائه کرده است.

ایمنی ارتباطات یک ویژگی Family Sharing است که می‌تواند توسط والدین فعال شود، ولی به طور پیش فرض غیر فعال است. هنگامی که این قابلیت فعال باشد، اپلیکیشن Messages می‌تواند تصاویر نامناسبی که توسط کودک دریافت یا ارسال می‌شود را شناسایی کند.

در صورتی که کودکی تلاش ‌کند تا تصویر نامناسبی را دریافت یا ارسال کند، تصویر تار شده و به کودک درباره محتوای مورد نظر هشدار داده خواهد شد، همچنین منابعی برای تماس با شخصی قابل اعتماد در اختیار او گذاشته می‌شود.

هنگامی که اولین بار ایمنی ارتباطات معرفی شد، اپل گفت که والدین کودکان زیر ۱۳ سال این گزینه را در آیفون خود دارند و در صورتی که کودک آن‌ها تصاویر با محتوای نامناسب در پیام‌ها دریافت کند، یک اعلان برای والدین ارسال می‌شود.

بعد از فیدبک‌های ارسال شده از کاربران به اپل در مورد همین قابلیت، این شرکت آن را حذف کرد و اکنون گفته که برای والدین هیچ اعلانی ارسال نخواهد شد.

اپل این ویژگی را حذف کرد زیرا اعلان والدین برای کودکانی که تحت خشونت و آزار والدین هستند، می‌تواند خطرناک باشد. اپل برای موارد درگیری کودکان زیر ۱۳ سال  با تصاویر نامناسب، دستورالعمل دریافت کمک از یک بزرگسال قابل اعتماد را ارائه کرد.

در این قابلیت، عکس‌های نامناسب بررسی می‌شوند، ولی بر رمزگذاری End to End پیام‌ها تاثیری نخواهد داشت و هیچ‌گونه نشانه‌ای از شناسایی این موارد برای اپل قابل دسترسی نخواهد شد.

در معرفی قابلیت ایمنی ارتباطات، اپل قصد دارد اواخر امسال سیری و جستجو را با منابعی توسعه دهد که به کودک و والدین کمک می‌کند از شرایط ناامن آنلاین اجتناب کنند.

اکنون قابلیت ایمنی ارتباطات در نسخه بتا موجود است، ولی اطلاعاتی درباره زمان انتشار رسمی آی او اس 15.2 وجود ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373