لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف قانون پوشیدن ماسک برای مشتریان اپل استورهای آمریکا

حذف قانون پوشیدن ماسک برای مشتریان اپل استورهای آمریکا

بعد از شروع واکسیناسیون در ایالات متحده، اکنون  الزام به پوشیدن ماسک  برای مشتریان اپل استورهای  اکثر ایالت‌های آمریکا برداشته شده‌ است.

بنابر گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ، اپل الزام به پوشیدن ماسک در بسیاری از خرده‌فروشی‌ها و اپل استورها را در ایالات متحده برای مشتریان خود حذف کرده است. اکنون به دلیل استقبال فراوان افراد از واکسیناسیون کووید ۱۹، به تازگی قوانین پوشیدن ماسک برداشته شده است.

بیش از صد فروشگاه قانون پوشیدن ماسک را برداشته‌اند، این خط‌مشی اکنون به فروشگاه‌های بسیاری بر اساس اطلاعات محلی کووید ۱۹، گسترش یافته است. اپل ۲۷۰ فروشگاه در آمریکا دارد که در یادداشتی روند جدید مربوط به استفاده از ماسک را با کارمندان خود به اشتراک گذاشته است.

در این یادداشت اشاره شده که بعد از بررسی‌های دقیق تیم محیط زیست، سلامت و ایمنی (EHS) به همراه مدیریت این تیم، استفاده نکردن از ماسک بی خطر اعلام شد. همچنین گرایش مثبت افراد به واکسیناسیون، آزمایش‌ها و شمارش موارد ابتلا به این بیماری منجر به این تصمیم‌گیری شده است.

در حال حاضر مشتریان می‌توانند به صورت واکسینه شده یا عدم واکسیناسیون و بدون نیاز به ارائه مدرک وارد فروشگاه‌های خرده‌فروشی شوند. در ایالاتی مثل لس‌آنجلس و منطقه خلیج سان فرانسیسکو، هنوز پوشیدن ماسک الزامی است که حتی برای ورود به اپل استور نیز این قانون قابل اجرا است.

گرچه اپل در حال برداشتن پوشیدن اجباری ماسک است، اما کارمندان اپل همچنان مجبور به پوشیدن ماسک هستند. اپل گفته که قصد دارد به نظارت بر دستورالعمل‌های محلی و اطلاعات مربوط به بیماری کرونا طی فصل تعطیلات ادامه داده و مطابق نیاز، تنظیماتی ارائه دهد.

اپل از اواسط مارس ۲۰۲۰ به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا تمامی اپل استورها را در آمریکا و سرتاسر جهان به صورت نیمه تعطیل یا تعطیل کرد.

اپل استورهای رسمی تنها نمایندگان قانونی این شرکت در تمام دنیا هستند که خدمات پس از فروش و فروش محصولات و را به کاربران ارائه می‌دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت