لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس‌ بوک در تلاش برای دورزدن قوانین اپ استور است

فیس‌ بوک در تلاش برای دورزدن قوانین اپ استور است

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا امروز رسما از ابزار اشتراکی فیس بوک رونمایی کرد. این ابزار راهکار جدید متا برای دورزدن قوانین اپ استور در زمینه خرید سرویس‌های اشتراکی توسط کاربران و تولیدکنندگان محتوا است.

با خرید اشتراک از این ابزار، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند امکان ارائه محتوای پولی را به کاربران و طرفداران خود داشته باشند. در این میان فیس بوک در تلاش است تا با توسعه این ابزار جدید امکان ساخت و ارسال لینک‌های پروموشن را در اپلیکیشن آی او اس فیس بوک ایجاد کند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران برای خرید اشتراک یا تولید‌کنندگان محتوا برای فروش اشتراک دیگر نیازی به استفاده از سیستم داخلی اپ استور برای خرید درون برنامه‌ای نیست.

زاکربرگ اعلام کرده که شبکه اجتماعی فیس بوک می‌خواهد فرصت‌های جدیدی برای را تولیدکنندگان محتوا ایجاد کند تا آن‌ها بتوانند از طریق محتوای خود درآمدزایی کنند. در نهایت مدیر عامل اجرایی متا تاکیید کرده که این قابلیت بخشی از فاز جدید این شرکت برای ایجاد یک متاورس خواهد بود. زاکربرگ به طور مستقیم اعلام کرده که دریافت کمیسیون ۳۰ درصدی توسط اپل درآمدزایی را برای تولیدکنندگان محتوا دشوار کرده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا از طریق ابزار جدید راهکارهای آسان‌تری را برای درآمدزایی ایجاد کند.

فیس بوک تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که از هیچ یک از کاربران و تولیدکنندگان محتوا کمیسیون دریافت نمی‌کند. با این حال اپل به عنوان یک واسط برای ارائه اپلیکیشن فیس بوک در اپ استور این کمیسیون را دریافت خواهد کرد.

متا با توسعه ابزار جدید خرید اشتراک از طریق لینک عملا قوانین اپ استور را دور زده است که این موضوع باعث ایجاد چالش هرچه بیشتر میان اپل و فیس بوک می‌شود. عرضه قابلیت شفاف‌سازی ردیابی اپلیکیشن‌ها که در نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس ارائه شده، رابط میان اپل و فیس بوک را پرتنش کرده است و حالا مشخص شده که شرکت فیس بوک در تلاش است تا پاسخی تلافی جویانه به این موضوع بدهد.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز به این اقدام متا واکنشی نشان نداده است و معلوم نیست که موضع اپل در این زمینه چیست. با این حال پیش‌بینی می‌شود که فیس بوک سرنوشتی مشابه با محصولات توسعه یافته توسط اپیک گیمز نظیر فورتنایت را داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373