لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت ترکیبی اپل از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند

هدست واقعیت ترکیبی اپل از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند

مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد محصولات اپل در یک یادداشت برای سرمایه‌گذاران اشاره کرده که هدست واقعیت ترکیبی شرکت اپل مجهز به Wi-Fi 6E برای پشتیبانی از پهنای باند بالاتر و تاخیر (Latency) کم است.

همان‌طور که این تحلیلگر توضیح داده، یکی از مهم‌ترین مشکلات هدست واقعیت ترکیبی اپل در حال حاضر، نیاز به اتصال سیمی با کامپیوتر است که برای رفع این مشکل و ارائه تجربه عالی به کاربر، پیش‌بینی می‌شود این شرکت هدست را مجهز به پروتکل وا‌ی‌فای 6/6E خواهد کرد.

Wi-Fi 6 یا 802.11ax، آخرین نسل وای‌فای است که برای دستگاه‌های موبایل و اینترنت اشیا (IOT) بهینه‌سازی شده است. پروتکل جدید نه تنها از سرعت بیشتر پشتیبانی می‌کند، بلکه برای تعداد زیاد اتصالات نیز آماده است.

از آنجا که هدست واقعیت ترکیبی به دلیل محتوای با وضوح بالا و تاخیر کم به پهنای باند بیشتری نیاز دارد، بنابر ادعای مینگ چی کو، این دستگاه از فناوری وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های جدید اپل اولین موارد مجهز به این فناوری نیستند، زیرا Oculus Quest معروف فیسبوک از همین فناوری پشتیبانی می‌کند، که امکان پخش جریانی تا ۱۲۰ هرتز را در مقایسه با استفاده از وای‌فای 5 تا ۹۰ هرتز یا کمتر ارائه می‌کند.

این تحلیلگر گفته که علاوه بر اپل، شرکت‌های متا و سونی هم ممکن است دستگاه‌های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را با پشتیبانی از وا‌ی‌فای 6/6E در سال ۲۰۲۲ معرفی کنند.

بنابر ادعای مینگ چی کو، شرکت‌ها در آینده فناوری 5G mmWave را در هدست‌های واقعیت ترکیبی به کار خواهند برد که موجب تقویت بیشتر تجربه بی‌سیم و کاهش نیاز به کامپیوتر و سایر دستگاه‌ها خواهد شد.

بنابر برخی شایعات منتشر شده، هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل، احتمالا به حسگرهای پیشرفته، نمایشگر با کیفیت 8K و تراشه‌های بسیار قدرتمند مجهز خواهند شد.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ گفته، که این هدست اپل بسیار گران قیمت خواهد بود، همان‌طور که گزارش‌های دیگری با اشاره به قیمت ۳۰۰۰ دلاری این دستگاه، حرف گورمن را تایید کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420