لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرویس Primephonic را برای عرضه موسیقی کلاسیک اپل موزیک تصاحب کرد

اپل سرویس Primephonic را برای عرضه موسیقی کلاسیک اپل موزیک تصاحب کرد

شرکت اپل به تازگی اقدام به تصاحب سرویس استریم موسیقی Primephonic کرده است تا از آن طریق بتواند اقدام به عرضه موسیقی‌های کلاسیک اپل موزیک به صورت انحصاری کند.

سرویس Primephonic خدمات استریم موسیقی‌های کلاسیک انحصاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد. اپل با تصاحب این سرویس عملا صاحب تمامی آثار این شرکت به حساب می‌آید و تصمیم دارد تا محتوای آن را در بخش موسیقی های کلاسیک اپل موزیک اضافه کند. این سرویس محتوایی را به عنوان «پیش‌زمینه‌های موسیقی کلاسیک» عرضه می‌کرد و در عین حال امکاناتی ویژه را برای علاقه‌مندان به این سبک از موسیقی ارائه می‌داد.

روابط عمومی Primephonic اعلام کرده که توسعه‌دهندگان این سرویس به شرکت اپل احترامی ویژه می‌گذارند و از همکاری جدید با شرکت اپل بسیار خوشحال هستند. در این میان، این شرکت «اولیور شوزر» نایب رئیس اپل موزیک و محصولات بیتس نیز تشکر کرده است.

اپل اعلام کرده که با خرید این سرویس از این پس می‌تواند محتوای ویژه را در بخش موسیقی کلاسیک اپل موزیک آماده عرضه کند و کاربران به زودی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. گفتنی است که این سرویس از هفتم سپتامبر ۲۰۲۱ آفلاین خواهد شد و پس از آن کاربران دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اپل تصمیم دارد تا از سال آینده محتوای این سرویس را در بخش موسیقی کلاسیک اپل موزیک آماده عرضه کند و پس از آن کاربران می‌توانند با خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانند به این محتوای موسیقی دسترسی داشته باشند. گفتنی است که کسانی که در این سرویس از قبل اشتراک داشته باشند در حداکثر حالت ممکن اشتراک شش ماهه اپل موزیک را به صورت جایگزین دریافت خواهند کرد.

گفتنی است که اپل به تمامی سلایق از جمله موسیقی کلاسیک در اپل موزیک اهمیت ویژه‌ای می‌دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت ویژه به محتوای مختلف با تمام سلایق دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373