لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پیش فروش آیفون SE را آغاز کرد

اپل پیش فروش آیفون SE را آغاز کرد

بعد از برگزاری رویداد هشتم مارس با عنوان Peek Performance، اکنون پیش فروش نسخه جدید آیفون SE آغاز شده است. در حال حاضر این تلفن هوشمند به همراه آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو با رنگ‌های سبز و Alpine Green قابل دسترسی هستند.

پیش فروش آیفون SE جدید که جایگزین نسخه نسل دوم شده با برچسب قیمت ۴۲۹ دلار نسبت به مدل ۲۰۲۰ با قیمت ۳۹۹ دلار موجود است. این دستگاه مجهز به تراشه A15 بایونیک به کار رفته در آیفون ۱۳، اتصالات 5G و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیرذه‌سازی است.

در مقایسه با مدل قبلی، آیفون SE دارای دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی با عملکرد بالا است که طیف وسیعی از بهبودها و قابلیت‌های تصویربرداری کامپیوتری را از جمله Deep Fusion، سبک‌های تصویربرداری، حالت پرتره و Smart HDR 4 است.

اپل همچنین پیش فروش نسل پنجم آیپد ایر با قیمت ۵۹۹ دلار شروع شده و دارای قابلیت‌هایی از جمله تراشه M1 قدرتمند که قبلا فقط در آیپد پرو به کار می‌رفت و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

مشابه آیپد پرو، آیپد ایر نیز از نسل دوم اپل پنسل ۱۲۹ دلاری پشتیبانی کرده و با مجیک کیبورد ۲۹۹ دلاری به همراه ترک‌پد قابل استفاده است.

دستگاه جدید مجهز به دوربین اولتراواید با قابلیت سنتراستیج برای ایجاد تجربه ویدیو کنفرانس طبیعی‌تر، پورت USB-C با سرعت انتقال اطلاعات دوبرابر و اتصال 5G در مدل های سلولار است.

اپل اعلام کرده که گرچه پیش فروش آیفون SE و آیپد ایر جدید آغاز شده است، اما تحویل این دو دستگاه به مشتریان از روز جمعه ۱۸ مارس شروع خواهد شد.

آیفون اس ای ۲۰۲۲ تلفن هوشمند میان‌رده شرکت اپل است که از نظر قدرت پردازشی تفاوت زیادی با آیفون ۱۳ ندارد. مهم‌ترین تفاوت این دو تلفن هوشمند به کیفیت نمایشگر، دوربین و قدرت فیلم‌برداری مربوط می‌شود.

کاربران ایرانی به زودی می‌توانند این تلفن هوشمند را از طریق فروشگاه‌های مطمئن خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373