لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس رونمایی از آیفون ۱۳ همچنان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

کنفرانس رونمایی از آیفون ۱۳ همچنان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده اخیر نشان می‌دهند که شرکت اپل تصمیم دارد تا کنفرانس رونمایی از ایفون ۱۳ را همانند کنفرانس‌های دیگر خود به صورت مجازی برگزار کند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ طی یک یادداشت جدید اعلام کرده که شرکت اپل تصمیمی برای رونمایی از آیفون ۱۳ طی یک کنفرانس حضوری ندارد و همانند چند ماه گذشته تصمیم دارد تا یک رویداد مجازی را در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ برگزار کند.

این ادعا در حالی مطرح شده که تا پیش از این شرکت اپل از تمامی کارکنان خود درخواست کرده تا حداکثر طی ضرب‌الاجل سپتامبر ۲۰۲۱ به صورت حضوری کارهای خود را آغاز کنند. هرچند که اپل تصمیم دارد تا روند کاری حضوری به صورت عادی و همانند شرایط پیش از شیوع کرونا را از سر بگیرد، اما همچنان این شرکت از برگزاری رویدادهای حضوری همانند آنچه تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد آن بوده‌ایم برگزار نخواهند شد.

اپل طبق زمانبندی ویژه خود تصمیم دارد تا نیروی کاری را به سرکارهای خود بکشاند و حداکثر جریان کاری را از سر بگیرد، اما این شرکت همچنان به رعایت پروتکل‌های ویژه برای مقابله با چرخه شیوع ویروس کرونا پایبند است و تصمیم دارد تا همچنان رویدادهای خود را به صورت غیر حضوری برگزار کند.

اپل از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تمامی رویدادهای خود را به صورت غیر حضوری برگزار کرده است. رویدادهای WWDC 2020 و پس از آن تمامی به صورت یک ویدیوی ضبط شده بودند که به صورت عمومی برای کاربران و طرفداران و توسعه‌دهندگان شرکت اپل پخش شدند. این در حالی است که تا پیش از شیوع کرونا و از زمان فعالیت شرکت اپل، رویدادهای خبری برای رونمایی از محصولات جدید جزو مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های تبلیغاتی شرکت اپل برای محصولات جدید بوده است. شرکت اپل اما همانند تمامی کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری به دلیل کرونا تصمیم به برگزاری رویدادهای خود به صورت غیر حضوری گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420