لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت Twitterrific برای کامپیوترهای مک کاهش یافت

قیمت Twitterrific برای کامپیوترهای مک کاهش یافت

 توییتر به تازگی اعلام کرده که دیگر از اپلیکیشن رسمی خود برای سیستم عامل مک پشتیبانی نمی‌کند و کاربران کمتر از 30 روز مهلت دارند تا این اپلیکیشن را با معادل‌های دیگر جایگزین کنند.

در این میان توسعه دهندگان اپلیکیشن Twitterrific به دلیل این مسئله قیمت اپلیکیشن خود را کاهش داده‌اند تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از آن بگیرند. بر همین اساس Twitterrific تا پیش از این 19.99 دلار به فروش می‌رسید که حالا با اقدام توسعه دهندگان آن مبنی بر کاهش قیمت، با 7.99 دلار به کاربران کامپیوترهای مک فروخته می‌شود.

تخفیف ویژه‌ای که روی این اپلیکیشن گران قیمت ارائه شده است، در حقیقت قیمت آن را به پایین‌ترین حد ممکن از زمان توسعه آن رسانده است. تا پیش از این اپلیکیشن یاد شده تنها برای مناسبت‌هایی خاص با 50 درصد تخفیف و 9.99 دلار به فروش می‌رسید اما حالا کاربران مک بوک‌ها و آیمک ها می‌توانند Twitterrific را باقیمت 9.99 دلار خریداری کنند.

در این میان بسیاری از کاربران عادی شبکه اجتماعی توییتر معمولاً تمایلی به خرید این اپلیکیشن باقیمت بسیار بالا نخواهند داشت و همان‌طور که توییتر پیش بینی کرده بود، کاربران از نسخه وب شبکه اجتماعی توییتر استفاده خواهند کرد. این در حالی است که اپلیکیشن‌های شخص ثالث ارائه شده در اپ استور نظیر Twitterrific می‌توانند معادلی مناسب برای کسب و کارهای مبتنی بر توییتر و همچنین افراد حرفه در این زمینه باشند.

توییتر تصمیم دارد تا با حافظ اپلیکیشن‌های رسمی برای دستگاه‌های دسکتاپ بیشتر روی کیفیت تجربه کاربری دستگاه‌های همراه و نسخه وب این شبکه اجتماعی تمرکز کند تا کاربران بتوانند با سرعت هر چه بیشتر و مشخصاً از طریق مرورگر اینترنتی خود در دستگاه‌های دسکتاپ به این موارد دسترسی داشته باشند.

Twitterrific نیز به عنوان یک اپلیکیشن شخص ثالث موارد مختلف و بهتری را به نسبت اپلیکیشن رسمی این شبکه اجتماعی ارائه می‌دهد که می‌تواند به عنوان یک ابزار مناسب برای کاربران علاقه‌مند به توییتر به حساب آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت