لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

PES به طور کامل eFootball تغییر نام داد و از این پس رایگان عرضه خواهد شد

PES به طور کامل eFootball تغییر نام داد و از این پس رایگان عرضه خواهد شد

شرکت کونامی، توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی اخیرا اعلام کرده که بازی فوتبالPES که مدت‌ها است با این نام منتشر می‌شود، اکنون با عنوان eFootball عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از این پس به صورت تمام دیجیتال، بدون دیسک فیزیکی و رایگان عرضه خواهد شد.

البته مدیر توسعه eFootball پس از مشخص شدن این تغییرات اعلام کرده که این بازی با وجود رایگان بودن، همچنان با عرضه آپدیت‌ محتوای جدید، به سمت رشد و تکامل خود حرکت خواهد کرد.

تغییرات جدید این بازی شامل حالت‌های جدید، پشتیبانی از کراس پلی، مسابقه‌ها و سایر سیستم‌های جدید است که به مرور زمان منتشر خواهند شد.

اخیرا یک تریلر طولانی از این بازی منتشر شده که بخش مهمی از فرایند حرکت‌ها در بازی را نمایش می‌دهد. تغییر دیگری که درeFootball ایجاد شده این است بهینه‌سازی و قدرت گرفتن آن از موتور گرافیکی آنریل است.

کونامی درباره تغییرات ارائه شده در بازی اعلام کرده که این عزمی راسخ برای ایجاد یک بازی فوتبال متحول کننده دارد. این شرکت هدف خود را جاه‌طلبانه توصیف کرده و گفته که قصد دارد تا تغییری انقلابی در محیط کامل فوتبال شامل زمین چمن، حرکت بازیکنان و ازدحام جمعیت در ورزشگاه ایجاد کند.

به همین منظور آن‌ها تصمیم گرفتند که یک موتور جدید فوتبال با ساختار جدیدی از یک سیستم انیمیشن و دستورهای بازی ایجاد کنند. در نهایت توانسته‌اند از مرز بازی PES گذشته و به قلمرو جدیدی از فوتبال مجازی دست پیدا کنند.

کونامی برای نشان دادن همه این تغییرات و نتایج بزرگ و شگفت‌انگیز، نام تجاری PES را به eFootball تغییر داده‌ است.

لازم به ذکر است که eFootball اواخر امسال در کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، آی او اس، PC و سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420