لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم شارژ آیفون ۱۳ از توان ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

سیستم شارژ آیفون ۱۳ از توان ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا سیستم شارژ آیفون ۱۳ را با پشتیبانی از توان ۲۵ وات آماده عرضه کند. این موضوع به معنا افزایش سرعت شارژ باتری در مدت زمان کوتاه‌تر است.

گزارش مربوط به پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات اولین بار در وب‌سایت MacRumors منتشر شده است، این وب‌سایت ادعا می‌کند که این اطلاعات را از تامین‌کنندگان چینی محصولات شرکت اپل دریافت کرده است. با این حال تا به الان هیچ منبع خبری دیگری در مورد مسئله اطلاعاتی را مطرح نکرده است. با توجه به این موضوع ممکن است صحت داشتن این ادعا توسط بسیاری از تحلیلگران جای شک داشته باشد و برخی از تحلیلگران این موضوع را تایید نکنند.

آیفون ۱۲ که اکنون از طرف اپل در بازار عرضه شده حداکثر توان شارژ ۲۰ وات دارد، با این حال اپل در تلاش است تا با افزایش توان شارژ باتری، سرعت شارژ کامل آن را به مدت زمانی بسیار کمتر برساند.

بدیهی است که شرکت اپل در صورت عرضه این قابلیت در سیستم شارژ آیفون ۱۳ آداپتورهای اختصاصی ۲۵ وات را نیز برای این تلفن‌های هوشمند آماده فروش به صورت جداگانه خواهد کرد. اپل از همین حالا آداپتور ۲۰ واتی مناسب برای شارژ آیفون ۱۲ به صورت سریع را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار آماده عرضه کرده است و احتمالا با عرضه آیفون ۱۳ این آداپتور را با همین قیمت روانه بازار می‌کند.

گزارش‌های قابل اتکا حاکی از آن است که شرکت اپل تلاش دارد تا ایفون ۱۳ را با نمایشگر LTPO آماده عرضه به بازار کند، این نمایشگر امکاناتی نظیر پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را به کاربران این تلفن هوشمند ارائه می‌دهد. یک گزارش دیگر نیز ادعا کرده که شرکت اپل در تلاش برای تعبیه قابلیت روشن ماندن همیشگی نمایشگر یا همان Always on Display در این محصول است که تا پیش از این در اپل واچ‌های سری ۵ و ۶ ارائه شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420