لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ریزر از یک کارت گرافیک اکسترنال ارزان قیمت برای مک رونمایی کرد

ریزر از یک کارت گرافیک اکسترنال ارزان قیمت برای مک رونمایی کرد

ریزر روز گذشته محصولی جدید از سری کارت‌های گرافیکی اکسترنال خود را مک بوک پروی‌های اپل معرفی کرد. این کارت گرافیک اکسترنال همانند دیگر محصولات مشابه با استفاده از درگاه تاندربولت 3 به کامپیوترهای مک متصل می‌شود.

کارت گرافیک اکسترنال ریزر مدل Core X، به عنوان یک محصول ارزان قیمت با کاربرد بسیار بالا طراحی و تولید شده است. این کارت گرافیک قرار است با قیمت 299 دلار به بازار بیاید. این در حالی است که کارت گرافیک Core V2 شرکت ریزر، پیش از با قیمت 499 دلار راهی بازار شده بود.

در مقایسه Core X و Core V2 باید گفت که کاهش 200 دلاری قیمت باعث شده تا مواردی نظیر اتصال USB و اترنت و قابلیت اختصاصی Chroma lighting شرکت ریزر از Core X حذف شود. با وجود این مسئله ریزر اعلام کرده که Core X شامل بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسخه رده بالای خود شده است. بر همین اساس، Core X می‌تواند از طریق تاندربولت 3 تا توان 100 وات انرژی مورد نیاز برای کارکرد خود را دریافت کند.

Core X در حال حاضر یکی از کارت‌های گرافیکی اکسترنال مناسب و ارزان قیمت برای مک بوک پروهای اپل و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند پردازش‌های گرافیکی سنگین‌تر را در کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند.

گفتنی است که کاربران مک بوک پروها برای استفاده از کارت‌های گرافیکی اکسترنال باید حداقل از نسخه High Sierra 10.13.4 یا جدیدتر از آن استفاده کنند.

ریزر همچنین اعلام کرده که با وجود عرضه این کارت گرافیکی، اپل در حال حاضر تنها از کارت‌های گرافیکی AMD به صورت رسمی پشتیبانی می‌کند. با این وجود شرکت‌هایی نظیر انویدیا و ریزر نیز از همین حالا کارت‌های گرافیکی اکسترنال خود را برای مک بوک پروها تولید و عرضه کرده‌اند. اپل نیز به عنوان توسعه دهنده مک بوک‌ها، هنوز هیچ ادعایی در مورد زمان پشتیبانی رسمی از کارت‌های گرافیکی نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420