لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۷۰ درصد از درآمد استادیا به شرکت‌های بازی‌سازی داده می‌شود

۷۰ درصد از درآمد استادیا به شرکت‌های بازی‌سازی داده می‌شود

گوگل اخیرا اعلام کرده قصد دارد 70 درصد از درآمد حاصل از مشترکین سرویس پرو را بین توسعه دهندگان استریم استادیا تقسیم کند.

یکی از سخنگویان شرکت گوگل اخیرا طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz گفته به دنبال روش جدیدی برای افزایش درآمد توسعه‌دهندگان سرویس اشتراکی استادیا است که از این طریق موجب رشد درآمد سازندگان بازی و خود گوگل هم می‌شود.

سرویس استادیا پرو به مشترکین خود اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه ماهانه همانند سرویس‌هایی مثل ایکس باکس گیم پس به آرشیوی از بازی‌های قابل استریم دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند یک بازی را یک بار در روز اجرا کنند که به عنوان یک «جلسه» محسوب می‌شود، در صورتی که بازی دو بار در روز انجام شود همچنان یک جلسه به حساب می‌آید.

رئیس بازاریابی توسعه دهنده استادیا در این مصاحبه اشاره کرده که سرویس استریم استادیا همچنان زنده است و به خوبی راه خود را ادامه می‌دهد. او تاکید کرده که در حال همکاری با برخی توسعه دهندگان و سازندگان بازی است که برای سرویس خود بازی‌های قابل توجهی ساخته و ارائه داده است، این توسعه‌دهندگان همچنین قصد دارند در نیمه اول 2022 یک برنامه بازاریابی وابسته برای مشترکین پرو ایجاد کنند.

گوگل استادیا اخیرا در ماه فوریه تمام توسعه‌دهندگان داخلی خود را اخراج کرد، با این وجود اعلام کرده که برای اواخر سال بیش از 100 بازی ارائه خواهد داد.

در حال حاضر با معرفی سرویس استریم گیمینگ ابری ایکس باکس از طریق گیم پس، رقابت بیشتری برای فضای بازی ابری نسبت به گذشته ایجاد شده است.

گرچه سرویس ایکس کلاود هنوز در مرحله بتا قرار دارد، اما از اواخر ماه ژوئن به طور گسترده‌ای در سیستم عامل آی او اس و PC قابل دسترسی بوده است.

در سرویس گیمینگ ابری گوگل استادیا بازی‌ها به راحتی از طریق مرورگر و با قدرت پردازشی ابری بالا اجرا می‌شوند، همین امر می‌تواند منجر به توجه بیشتر گیمرها به این سرویس شده و در نهایت موجب افزایش درآمد استادیا شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420