لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: حواستان به سایت‌های کلاه‌بردار با نام‌های مشابه اِن آی سی باشد!

هشدار: حواستان به سایت‌های کلاه‌بردار با نام‌های مشابه اِن آی سی باشد!

مشاهدات انجام شده حاکی از آن است که افرادی با نام‌های مشابه با اِن آی سی اقدام به کلاه‌برداری از مشتریان و سو استفاده از ناآگاهی افراد کرده‌اند.

طی این مشاهدات مشخص شده که یک وب سایت با دامنه apple-nic.xyz که کاملاً شبیه به دامنه و آدرس فروشگاه اینترنتی اِن آی سی است، دست به کلاه‌برداری از افراد زده است. این وب سایت تقلبی نام خود را با عنوان «اپل نیک» معرفی کرده و سعی در تبلیغات انبوه در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده است.

وب سایت تقلبی یاد شده همچنین عکس پرسنل اِن ای سی و افتخارات این فروشگاه اینترنتی را کپی برداری کرده و خود را به عنوان اپل اِن آی سی اصلی در میان کاربران جا زده است. این وب سایت تقلبی حتی آدرس و شماره تلفن دفتر اِن آی سی را به عنوان مکان خود نشان داده است؛ اما عملاً هیچ مکان معتبری برای شناسایی ندارد.

وب سایت تقلبی یاد شده لوگوی اینماد، ساماندهی و اتحادیه کسب و کارهای مجازی را جعل کرده و در وب سایت خود نشان داده است.

فرایند ثبت سفارش از این وب سایت تقلبی اتصال به درگاه بانکی معتبر نیست، بلکه از کاربران درخواست واریز به شما شبای یک فرد می‌کند. همچنین این وب سایت پس از خرید اطلاعات هویتی کاربران را درخواست می‌کند که ممکن است با هدف انجام مقاصد بعدی نظیر فیشینگ یا جعل اطلاعات هویتی باشد.

با توجه به این موضوع، اپل اِن آی سی به کاربران و همراهان خود هشدار می‌دهد که به هیچ وجه به وب سایت‌هایی که نام‌های مشابه با این شرکت دارند اعتماد نکنند.

اپل اِن آی سی اعلام می‌دارد که دامنه apple-nic.xyz به هیچ وجه متعلق به این مجموعه نیست و از فعالیت‌های این سایت اعلام برائت می‌کند.

اپل اِن آی سی فقط و فقط با دامنه www.apple-nic.com فعالیت می‌کند و هیچ دامنه مشابه دیگری به منزله تائید هویت این فروشگاه اینترنتی نیست.

شایان ذکر است که وکلای فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی در حال پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی هستند.

توصیه می‌شود تا کاربران محترم پیش از هر گونه اقدام به خرید از وب سایت‌های فروشگاهی، حتماً لوگوی اینماد و ساماندهی آن‌ها را بررسی کنید و از صحت اطلاعات درج شده اطمینان حاصل کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373