لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایان عمر آیتونز نزدیک است و اپل به دنبال نرم افزاری جایگزین است

پایان عمر آیتونز نزدیک است و اپل به دنبال نرم افزاری جایگزین است

شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک توسعه و عرضه نرم افزار آیتونز را برای دستگاه‌های دسکتاپ شامل کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل‌های مک او اس و ویندوز را متوقف کند.

بر این اساس، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در مک او اس 10.15 دیگر از آیتونز پشتیبانی نکند و پس از آن نرم افزاری جایگزین را آماده عرضه در میان کاربران کند. تا پیش از این آیتونز نرم افزاری کاربردی برای اتصال آیفون‌ها، آیپدها و آیپادها به کامپیوترهای شخصی بود که از آن طریق کاربران می‌توانستند همه موارد نصب شده داخل دستگاه‌های همراه خود را مدیریت کنند؛ اما اپل از سال 2017 و با توسعه آیتونز 12 تصمیم گرفت تا بخش مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس را حذف کند و کاربران این دستگاه‌ها دیگر امکان مدیریت اپلیکیشن‌ها را از طریق کامپیوترهای شخصی و از روش‌های توصیه شده اپل نداشتند.

پس از آیتونز 12 این نرم افزار صرفاً برای اجرای محتوای صوتی و تصویری از سرویس‌های شرکت اپل در دستگاه‌های دسکتاپ به حساب میامد. علاوه بر این، کاربران دستگاه‌های همراه اپل نیز می‌توانستند با استفاده از این نرم افزار از آی او اس و اطلاعات شخصی خود در این دستگاه‌ها بکاپ تهیه کنند و پس از مدتی آن را روی دستگاه‌های خود ریستور کنند. اما حالا مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا تغییراتی اساسی را در زمینه فروش سرویس‌های نرم افزاری خود انجام دهد. بر این اساس، اپل در مک او اس 10.5 نرم افزاری جداگانه را برای پخش موسیقی‌هااتصال به سرویس اپل موزیک و همچنین اتصال به سرویس اپل تی وی پلاس توسعه خواهد داد و راه کارهای دیگری را برای بکاپ گرفتن از دستگاه‌های آی او اس در دستگاه‌های همراه در نظر خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420