لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین تمام مدل‌های آیفون ۱۳ مجهز به سیستم استابلایزر سنسور شیفت خواهند شد

دوربین تمام مدل‌های آیفون ۱۳ مجهز به سیستم استابلایزر سنسور شیفت خواهند شد

گزارش‌های اخیر منتشر شده از فعالیت شرکت اپل در سال 2021 میلادی برای تولید تلفن‌های هوشمند حاکی از آن است که دوربین تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ در سال یاد شده مجهز به سیستم استابلایزر سنسور شیفت خواهد شد.

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی اعلام کرده که شرکت همراه اپل در سال۲۰۲۱ میلادی سیستم استابلایزر سنسور شیفت را برای تمامی مدل‌های گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. این قابلیت در حال حاضر فقط و فقط به صورت انحصاری در آیفون ۱۲ پرو مکس ارائه شده است که کاربران می‌توانند از طریق آن تصاویر با کیفیت‌تر و بدون لرزش را در زمان حرکت به ثبت برسانند.

در حقیقت این قابلیت یکی از مشخصه‌های متفاوت کننده آیفون ۱۲ پرو مکس در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو است که باعث می‌شود تا علاوه بر سایز و اندازه صفحه نمایش، قدرت و کیفیت دوربین تعبیه شده در آن نیز بالاتر از مدل‌های کوچک‌تر باشد.

خبرگزاری‌های متعدد در تایوان و کره بر این باور هستند که شرکت اپل در تولید تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ که با عنوان احتمالی آیفون ۱۲ اس شناخته می‌شوند از قابلیت سنسور شیفت مجهز خواهند شد.

گفتنی است فن‌آوری سنسور شیفت تا پیش از این فقط در دوربین‌های حرفه‌ای DSLR ارائه می‌شد، اما شرکت اپل تصمیم دارد تا تمامی مدل‌های تلفن‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۱ را مجهز به این فن‌آوری کند تا کاربران بتوانند به صورت ویژه و مناسب فصل از آن برای ثبت تصاویر و ویدئوهای با کیفیت در زمان حرکت و بدون لرزش دست استفاده کند.

گفتنی است که تا پیش از این خبرگزاری دیجی تایمز ادعا کرده بود که تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ اس مجهز به بالاترین نوع فن‌آوری ارتباطی 5G هستند. فن‌آوری mmwave که در آیفون 12 تولید شده برای آمریکا ارائه شده، از لحاظ انتقال داده در زمان حرکت در اتومبیل‌ها در وضعیت بهتری نسبت به فن‌آوری دیگر با عنوان Sub-6GHz قرار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420