لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جی پی مورگان: فروش آیفون 13 احتمالا فراتر از انتظار است

جی پی مورگان: فروش آیفون 13 احتمالا فراتر از انتظار است

در یادداشتی که اخیرا منتشر شده، موسسه مالی جی پی مورگان اشاره کرده که اپل قرار است با عرضه آیفون 13 در نیمه دوم سال جاری میلادی یعنی سپتامبر، عملکرد نامناسب خود در سال گذشته را تغییر دهد.

جی پی مورگان می‌گوید به روال گذشته، اپل بین بازه زمانی جولای تا سپتامبر تحت فشار شدید برای تولید محصولات جدید خواهد بود، اما به دلیل عملکرد و فروش بالای آیفون 13 سرمایه‌گذاران بر عکس انتظارشان شگفت‌زده خواهند شد.

این موسسه مالی پیش‌بینی می‌کند که اپل در سال مالی 2022 بتواند حدود 226 میلیون واحد آیفون بفروشد که نزدیک به پیش بینی موسسه تحقیقاتی TrendForce خواهد بود، ضمن اینکه سرمایه گذاران حدس می‌زنند فروش آیفون 13 حدود 150 تا 210 میلیون واحد باشد.

در ادامه موسسه جی پی مورگان اشاره کرده که به دنبال افزایش فروش آیفون 13 انتظار می‌رود ارزش سهام اپل از 165 دلار به 170 دلار برسد.

شایعات زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد نباید منتظر تغییرات قابل توجهی در آیفون جدید بود، تغییرات می‌تواند شامل یک نمایشگر با رفرش ریت بالاتر که در مدل‌های پرو دیده خواهد شد و یک ناچ کوچک‌تر باشد. همچنین مانند مدل‌های سری 12، آیفون جدید از چهار مدل برخوردار خواهد بود.

پیش‌بینی شده که اپل برای محصول جدید خود تراشه A 15 جدید و سنسورهای بهتری برای دوربین به کار ببرد. احتمالا حداکثر ظرفیت ذخیره سازی در 512 گیگابایت حفظ خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش‌بینی فروش بالای آیفون 13 شاید به دلیل تمام نشدن همه گیری و تمایل افراد به ماندن در خانه باشد که طبق روال سال گذشته، بر فروش محصولات اپل تاثیر خوبی خواهد داشت.

برخی پیش بینی‌ها حاکی از این است که به دلیل عدم ارائه تغییرات قابل ملاحظه در آیفون جدید، اپل احتمالا آیفون 12s را معرفی و عرضه کند که ممکن است مدل مینی از آن حذف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420